بهترین دستگاه لاک خشک کن خانگی

دستگاه لاک خشک کن SUN UV LED مدل X

دستگاه لاک خشک کن خانگی ابزار ضروری برای خانم هایی است که همیشه لاک ناخن دارند. زیرا مواد مورد استفاده در این نوع ناخن های اکریلیک و ژله ای را نمی توان مانند لاک های سنتی با هوا خشک کرد، و برای رسیدن به یک روکش حرفه ای، نیاز به خشک کردن با اشعه ماوراء بنفش دارد.

دستگاه های لاک خشکن خانگی  دستگاه‌هایی هستند که با نور ماوراء بنفش کار می‌کنند تا ژل مورد استفاده برای ناخن‌ها را سفت کنند. درواقع با استفاده از این دستگاه ها مواد به سرعت سفت می‌شوند و نتایج واقعاً باورنکردنی را به ارمغان می‌آورند.

 

بهترین دستگاه لاک خشک کن خانگی کدام اند؟

چندین دستگاه لاک خشک کن خانگی عالی در بازار موجود است. برخی از بهترین گزینه ها عبارتند از:

 

  1. لامپ های UV ناخن: این لامپ ها نور UV را ساطع می کنند تا لاک ناخن را به سرعت خشک کنند. آنها در اندازه ها و رنج قیمت های مختلف موجود هستند .

 

  1. لامپ های ال ای دی ناخن: لامپ های ال ای دی از فناوری ال ای دی برای خشک کردن لاک ناخن استفاده می کنند و معمولا حرارت کمتری نسبت به لامپ های UV تولید می کنند. لامپ های LED اغلب زمان خشک کوتاه تری دارند و استفاده از آنها راحت تر است.

 

  1. دستگاه لاک خشک کن های قابل حمل ناخن: این دستگاه های جمع و جور و قابل حمل، هوا را روی ناخن های تازه رنگ شده می دمند تا به خشک شدن سریع آنها کمک کنند. اندازه آنها کوچکتر است و نیازی به پریز برق ندارند و برای سفر راحت هستند.

 

  1. دستگاه لاک خشک کن های اسپری روی ناخن: این محصولات برای تسریع زمان خشک شدن روی ناخن های مرطوب موادی را اسپری می‌کنند. آنها معمولا حاوی موادی مانند الکل یا سیلیکون هستند که به تبخیر سریع لاک کمک می کنند.

 

  1. دستگاه لاک خشک کن های ناخن فن دار: این دستگاه ها شامل یک فن کوچک است که هوای خنک را روی ناخن ها می دمد تا فرآیند خشک شدن را تسریع کند. آنها معمولاً نسبت به سایر گزینه ها ارزان تر هستند و می توانند جایگزین خوبی برای کسانی باشند که بودجه کمی دارند.

 

به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب خشک کن لاک ناخن، نیازها، بودجه و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید. خواندن نظرات مشتریان و مشخصات محصول نیز می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

 

دستگاه لاک خشک کن های ناخن این ویژگی را دارند که ناخن ها را خیلی سریع خشک می کنند و بسته به مدل دستگاه و قدرت آن، زمان خشک شدن ممکن است متفاوت باشد. برخی ازدستگاه های لاک خشک کن تایمر دارند و فقط در 120 ثانیه کار خود را به نحو احسن انجام میدهند. هنگامی که تایمر فعال می شود پس از دو دقیقه دستگاه بلافاصله خاموش می شود که نشان می دهد آماده است، که علاوه بر کارایی فوق العاده از بررسی دستی ساعت برای مشاهده زمان جلوگیری می کند.

 

دستگاه لاک خشک کن خانگی

با نسل جدید دستگاه های لاک خشک کن می توانید در زمان کمتری مواد و لاک را خشک کنید و در نتیجه ناخن های خود را سریع و ایمن خشک کنید. به همین ترتیب، می توان گفت که آنها دوستدار محیط زیست هستند زیرا به انرژی کمی نیاز دارند، که نشان دهنده صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری در قبض برق است.

 

به طور کلی با این دستگاه لاک خشک کن خانگی زمان خشک شدن کوتاهتر است. البته تا حدودی این مسئله بستگی به دستگاه مورد استفاده و مواد استفاده شده در ساخت لاک و کاشت ناخن  دارد.

 

مدل هایی وجود دارند که با باتری کار می کنند بنابراین حمل و نقل و کار با آنها راحت تر است زیرا برای استفاده از آن نیازی به اتصال به منبع برق ندارید.

 

لامپ های LED دارای عمر مفید 3000 تا 5000 ساعت استفاده هستند که مدت زمان نسبتاً طولانی است، به این معنی که نیازی به تعویض مکرر لامپ ندارید و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

 

مزایای استفاده از بهترین دستگاه لاک خشک کن خانگی

خشک کردن لاک یا ژل ناخن در زمان کمتر، مزیت اصلی استفاده از  دستگاه لاک خشک کن خانگی است.

شما می توانید تضمین کنید که ناخن های شما روکش بهتری دارند.

اگر خودتان را وقف این نوع کار کنید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید و در نتیجه به مشتریان بیشتری خدمت کنید.

با استفاده از خشک کن ناخن احتمال آسیب دیدن ناخن های خود را به حداقل می رسانید.

 

انواع  دستگاه لاک خشک کن خانگی

انواع مختلفی از دستگاه لاک خشک کن خانگی یا حرفه ای وجود دارد که در ادامه مقاله انها را توضیح خواهیم داد.

 

  • دستگاه لاک خشک کن قابل حمل

 

شما می توانید آنها را به هر کجا که می خواهید ببرید زیرا آنها معمولا با باتری های قلیایی کار می کنند. مهم ترین مشخصه انها سبک و جمع و جور بودن و استفاده و نگهداری آسان انها است که توانسته یکی از بهترین گزینه ها برای سفر باشد.

 

  • لامپ UV

 

این مدل ها از دستگاه لاک خشک کن خانگی به طور گسترده در سالن های زیبایی برای انجام مانیکور استفاده می شود.مدل هایی وجود دارد که با هوای گرم و مدل های دیگر با اشعه ماوراء بنفش کار می کنند.در هر صورت هر دو نوع برای خشک کردن ناخن ایده آل هستند. آنها بسته به نیازی که برای آن در نظر گرفته شده اند در سطوح مختلف قدرت موجود هستند. آنها به صورت تکی یا با چند لامپ عرضه می شوند. البته اگر فرد بتواند در خانه برای خود با استفاده از پلی ژل کاشت ناخن انجام دهد می‌تواند از این محصول استفاده کند.

 

  • خشک کن های ال ای دی

 

این نوع  دستگاه لاک خشک کن خانگی  همه کاره است، چه در خانه و چه در سالن زیبایی قابلیت استفاده دارد.

 

هنگام انتخاب بین دستگاه لاک خشک کن خانگی  UV یا LED، چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

  • زمان خشک شدن

زمان خشک شدن بین هر دو مدل متفاوت است و به این ترتیب LED می تواند کار خشک کن UV را تا سه برابر سریعتر انجام دهد. مدل خشک کن UV برای یک مانیکور سریع، برای افرادی که بی حوصله هستند یا زمان کمی برای اختصاص دادن به ناخن های خود دارند، ایده آل است.

 

  • دوام لامپ

لامپ های ال ای دی به طور متوسط ​​50000 ساعت دوام می آورند، لامپ های UV بین 3000 تا 5000 ساعت دوام می آورند، یک تفاوت دیگراین است که اگرچه خشک کن ال ای دی دوام بیشتری دارد، اما پس از آسیب دیدن نمی توان آن را تعویض کرد، در حالی که لامپ UV قابل تعویض است.

 

  • اندازه

بهترین دستگاه های لاک خشک کن خانگی بدون شک آنهایی هستند که به شما امکان می دهند هر دو دست یا هر دو پا را همزمان خشک کنید، یعنی ظرفیت خشک کردن ده انگشت را به طور همزمان دارند، اما مدل های جمع و جور تری وجود دارند که به شما اجازه می دهند تنها چهار انگشت را در یک زمان خشک کنید.

 

سایر ویژگی های اضافی که باید در انتخاب بهترین دستگاه لاک خشک خانگی  در نظر گرفته شود:

 

مدل های خشک کن رده بالایی وجود دارند که حتی دارای تایمرهای داخلی هستند که به شما امکان می دهد زمان خشک شدن را برنامه ریزی کنید و پس از اتمام این زمان، خاموش می شوند.

مدل های دیگری هم هستند که دارای سنسور حرکت هستند و با قرار دادن دستان شما زیر لامپ، خود به خود روشن می شوند.

سایر دستگاه لاک خشک کن خانگی دارای فن برای افزایش خشک شدن هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *