روش های ریموو لاک ژل در خانه

ریموو لاک ژل در خانه ، چه از روی پا و چه از دست، ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسد، اما اگر ابزار مناسبی داشته باشید، در واقع بسیار ساده است.همه ما روش کلاسیکی را که در سالن های ناخن استفاده می کنند، با استون خالص و کاغذ آلبال می شناسیم. بدیهی است که یکی از ساده ترین راه ها است، اما زمان زیادی طول می کشد، تقریباً 15 دقیقه. مشکل انجام این کار در خانه این است که برای مثال من نمی توانم هر دو دست را همزمان انجام دهم و در نهایت بین 30 تا 40 دقیقه طول می کشد.

روش های ریموو لاک ژل در خانه

روش های ریوو لاک ژل در خانه

در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان  5 روش ریموو لاک ژل در خانه  را توضیح دهیم. معمولا پایه اصلی برای ریموو لاک ژل استون است اما می‌توان با روش های دیگر مانند الکل و آب نیز از این کار انجام داد. این یک واقعیت است که ناخن‌های ژله‌ای باعث می‌شوند که مانیکور شما سبک ار از روش های دیگر به نظر برسد، اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که ناخن شروع به رشد یا کنده شدن می‌کند و ما فرصتی برای پاک کردن لاک نداریم.

برای ریموو لاک ژل در خانه به موارد زیر لازم است

استون

فویل آلومینیوم

الکل

آب گرم

آنچه برای از بین بردن ناخن های ژلی در خانه لازم است؟

مثل همیشه وقتی سعی می کنیم محصولی را از روی ناخن پاک کنیم، یکی از اقدامات ضروری که باید قبل از دانستن نحوه پاک کردن ناخن های ژلی در خانه انجام دهیم، محافظت از ناخن است. ما باید تغذیه و قدرتی را که ممکن است به دلیل مینای دندان از دست داده باشد، در اختیارش قرار دهیم. برای این کار می توانیم از هر کرم مرطوب کننده یا روغن زیتونی که به آبرسانی کوتیکول ها و ناخن ها کمک می کند استفاده کنیم.

علاوه بر این، باید انتخاب کنیم که آیا می‌خواهیم ناخن‌های ژلی را با کمک استون از بین ببریم یا در صورت عدم موفقیت، از روش‌های کمتر تهاجمی استفاده کنیم. در هر صورت، برای اینکه بدانیم چگونه ناخن های ژلی را در خانه بدون مته برداریم، به موارد زیر نیاز داریم:

یک کاسه

پنبه

یک فایل

فویل

آب گرم

قبل از اینکه این محصول را از روی ناخن های خود بردارید، احتمالاً این سوال برای شما پیش می آید که تا چه مدت می توانید ناخن های ژلی استفاده کنید. در این مقاله دیگر به شما می گوییم: ماندگاری ناخن های ژله ای چقدر است.

چگونه لاک ژل را در خانه پاک کنیم؟

روش های ریموو لاک ژل در خانه

مرحله 1)

اولین مرحله در روش ریموو لاک ژل در خانه که باید انجام دهید این است که سوهان زدن ژل را شروع کنید و مراقب باشید که ناخن طبیعی شما آسیب نبیند. سعی کنید این کار را با حرکاتی انجام دهید که همیشه در یک جهت هستند و به لایه نازک تری از ژل برسید. به این ترتیب استون می تواند راحت تر به آن دسترسی پیدا کند و پولیش را پاک کند.هنگامی که ناحیه به خوبی سوهان خورد، باید یک کاسه را با استون پر کنید و ناخن های خود را حداقل 30 دقیقه در آن فرو کنید تا اثر خود را شروع کند. پس از آن زمان، باید بررسی کنید که چگونه اکریلیک شروع به بلند شدن می کند تا زمانی که به سطح ناخن برود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ناخن را باید با کمک روغن یا ژل نفتی ترمیم و هیدراته کرد. برای شروع، دست های خود را به خوبی با آب گرم و صابون بشویید و هنگام خشک شدن از یک مرطوب کننده استفاده کنید. سپس یک قاشق غذاخوری وازلین را با 5 قطره روغن بادام مخلوط کنید و محصول را روی پوست اطراف ناخن پخش کنید. این به شما در محافظت و مبارزه با خشکی در مراحل زیر کمک می کند.

مرحله 2)

 انگشتان را با استون بپوشانید

دومین مرحله در روشش ریموو لاک ژل در خانه آن است که انگشتات خود را به استون اغشته کنید . اگر می‌خواهید فرآیند کمی سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود، یکی از ترفندهایی که می‌توانید استفاده کنید استفاده از فویل آلومینیومی است. برای این کار همان فرآیند پر کردن و برداشتن مینا را دنبال می کنیم. همچنین می توانیم طول ناخن مصنوعی را کوتاه کنیم تا برداشتن آن را محدود کنیم.همچنین هنگام استفاده از استون، به جای فرو بردن ناخن ها در آن، می توانیم پنبه ای را با استون آغشته کنیم، آن را روی ناخن قرار داده و در فویل آلومینیومی بپیچیم تا اثر حرارتی ایجاد شود. بعد از 15 دقیقه، آلومینیوم را بردارید و می بینید که چگونه اکریلیک نیز از بین رفته است.حالا 30 میلی لیتر استون را گرم کنید (با احتیاط زیاد چون قابل اشتعال است و به نقطه جوش نرسیده است)، 10 گلوله پنبه را در مایع مرطوب کرده و با ژل روی هر ناخن قرار دهید. سپس انگشتان خود را در فویل آلومینیومی بپیچید و 15 دقیقه صبر کنید.

ممکن است نخواهید که برای ریموو باطل در خانه، ناخن ها و پوست خود را برای مدت طولانی در معرض استون قرار دهید، زیرا اگرچه این یک درمان نسبتاً مؤثر است، اما می تواند تا حدودی تهاجمی باشد. در این صورت می توان از تکنیک های دیگری برای از بین بردن ناخن های ژل در خانه بدون استون استفاده کرد. برای این کار باید مانند موارد قبل ناخن های خود را سوهان بکشید و کوتاه کنید تا لایه مصنوعی نازک شود و ناحیه مورد نظر مشخص شود.

سپس ناخن های خود را در یک کاسه الکل و آب فرو کنید و بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند. بعد از گذشت زمان، با کمک پنبه، باقی مانده هایی که نرم شده و بلند شده اند را بردارید. اگر بار اول همه چیز بیرون نیامد، خیساندن را تکرار کنید تا ناخن هایتان تمیز شود.

مرحله 3

از چوب فشاری استفاده کنید

پس از گذشت زمان، فویل آلومینیومی را بردارید و پنبه خیس شده را محکم روی ناخن ماساژ دهید. آن را بردارید و از یک چوب فشاری استفاده کنید تا باقیمانده ژل را بردارید. اگر نمی‌خواهید با این ابزار به ناخن‌هایتان آسیبی وارد شود، فقط انتهای لاک را فشار دهید و موچین‌های کوچکی بردارید تا بقیه آن‌ها جدا شوند.

مرحله 4

براق کننده های تقویت کننده را مرطوب کرده و اعمال کنید

در پایان، دست ها را با گلاب بپاشید تا تحریک استون را تسکین دهد، با یک کرم غلیظ مرطوب کنید و با لایه ای از براق کننده تقویت کننده محافظت کنید. در اینجا گزینه هایی را به شما نشان می دهیم که بعد از ژل، ناخن های شما را زیبا، مقاوم، جلا و درخشان می کند.

آب گرم برای ازبین بردن لاک ژل در خانه

روش ها ریموو لاک ژل در خانه

روش دیگر ریموو لاک ژل در خانه استفاده از آب است. شما  می‌توانید این کار را نیز انجام دهید. این یکی از طبیعی ترین و قابل احترام ترین روش ها برای ناخن و پوست ما است، زیرا ما فقط از آب گرم استفاده می کنیم. برای انجام این کار، باید آب را گرم کنیم و آن را در دمایی قرار دهیم که بتوانیم روی پوست خود تحمل کنیم، اما تمایل به گرم شدن دارد، به طوری که پوست و مواد اکریلیک را نرم می کند.

قبل از فرو بردن ناخن ها در آب داغ، باید آنها را سوهان بکشیم، کوتاه کنیم و با چوب نارنجی شروع به شکل دادن به کوتیکول کنیم. به این ترتیب ژل بالا می‌آید و آب راحت‌تر به آن نفوذ می‌کند. حدود 40 دقیقه دستمان را می گذاریم تا خیس بخورد و بعد از این مدت با استفاده از چوب پرتقال شروع به برداشتن ژل می کنیم تا ناخن تمیز و عاری از مواد زائد شود.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با روش های ریموو لاک ژل در خانه آشنا کردیم.  بهترین و سریع ترین راه استفاده عز ایتون و فویل است. ممکن است تمایل نداشته باشید که چندین دقیقه دستان خود را با استون بپوشانید که در این صورت می‌توانند از الکل نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *