معرفی بهترین برندهای لاک ژل

بهترین برندهای لاک ژل در ایران

امروزه طراحی ناخن و لاک ژل به یکی از پرطرفدارترین خدمات در حوزه زیبایی و مراقبت از ناخن تبدیل شده است. برای اینکه لاک ژل همواره یکدست، نازک، ماندگار و با کیفیت باشد، باید بهترین برندهای لاک ژل را بشناسیم و از آن ها استفاده کنیم. کیفیت بالای لاک ژل ها کمک می کند تا خدماتی با کیفیت و ماندگاری بالا به مراجعین خود ارائه دهید. ما در این مقاله از مستر استایل بهترین برندهای لاک ژل که در حال حاضر در ایران موجود هستند را به شما معرفی خواهیم کرد تا همواره انتخابی صحیح و هوشمندانه داشته باشید.

 

لاک ژل چیست؟

لاک ژل که به ژل پولیش یا به طور اشتباه به ژلیش نیز معروف است، یک مدل لاک ناخن است که ماندگاری بالا دارد و به وسیله اشعه UV خشک می شود. قدرت مانور با لاک ژل روی ناخن بسیار بالا است و نتیجه ای تمیز و حرفه ای تحویل می دهد.

 

لاک ژل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما هم این سوال را دارید که لاک ژل خوب را چطور تشخیص بدهیم، پاسخ شما اینجاست. لاک ژل خوب ویژگی هایی دارد که ما در این بخش به شما آموزش می دهیم چطور لاک ژل با کیفیت بخرید. بهترین برندهای لاک ژل معمولا تمام این ویژگی ها را دارند:

  • پیگمنت یا رنگدانه بالایی دارند: لاک ژل با کیفیت، در نازک ترین پوشش، بیشترین رنگ دهی را ایجاد می کند. هنگامی که فرچه لاک را روی ناخن می کشید، در همان مرتبه اول پوشش خوبی را ایجاد می کنند. در بعضی برندها احتیاجی به دو بار لاک زدن نیست.
  • سریع خشک می شوند: این زل پولیش ها در عرض تنها 30 یا 60 ثانیه با دستگاه یو وی خشک می شوند و چروک نمی شوند.
  • دو مرحله ای هستند: لاک ژل زدن 3 مرحله دارد. مرحله اول بیس ژل، مرحله دوم لاک ژل و مرحله آخر تاپ ژل را می زنیم. اکثر برندهای با کیفیت لاک ژل دو مرحله ای هستند و نیازی به بیس ژل ندارند. البته توصیه می شود زیر تمام لاک ژل ها، از بیس ژل استفاده کنید تا ماندگاری آن ها بیشتر شود.
  • حجم مناسب: بهترین برندهای لاک ژل، محصولات خود را در حجم قابل قبول بین 10 الی 15 میلی لیتر عرضه می کنند. این حجم ها از لحاظ قیمت به صرفه تر هستند.
  • قلموی با کیفیت: قلموی لاک ژل های خوب، یک دست است و زیاد خشک نیست. بیشتر آن ها سری گرد دارند که لاک زدن بخش انتهایی ناخن را راحت می کند.

 

معرفی بهترین برندهای لاک ژل در ایران

همانطور که گفته شد، شناخت لاک ژل های با کیفیت به شما کمک می کند تا بهینه خرید کنید و خدمات حرفه ای و درجه یک را به مراجعین خود ارائه دهید. شایان ذکر است که بیشتر لاک ژل هایی که در ایران به فروش می رسند، تولید کشور چین و تحت لیسانس کشورهای سازنده، اما درجه یک هستند. با استفاده از راهنمای بالا و شناخت بهترین برندهای لاک ژل می توانید لاک ژل های بی کیفیت درجه 2 و 3 را تشخیص دهید. در ادامه به معرفی بهترین برندهای لاک ژل در ایران می پردازیم.

 

لاک ژل تتیس Tetis

برند تتیس دارای حدود 212 رنگ لاک ژل ساده می باشد که با حجمی معادل 10 میلی لیتر در بازار عرضه می گردد. لاک ژل تتیس قیمت مناسبی دارد و برای ناخن کاران حرفه ای یا تازه کار یک انتخاب به صرفه و مناسب است. این برند در تمام دستگاه های یو وی و ال ای دی در زمان حدود 30 ثانیه خشک می شود و برای طراحی ناخن های طبیعی یا کاشته شده کاربرد دارد.

 

لاک ژل یونی کورن Unicorn

برند یونیکورن دارای 260 رنگ لاک ژل با حجم 10 میلی لیتر است. لاک ژل های یونی کورن قیمت بسیار مناسبی دارند و از این رو برای ناخن کارهایی که در سالن یا منزل خدمات می دهند، انتخاب مناسبی است. این لاک ژل ها سه مرحله ای هستند و در تمام دستگاه های یو وی و LED در مدت زمان 30 ثانیه خشک می شوند.

 

لاک ژل ویکتوریا نیلز Victoria Nails

یکی از بهترین برندهای لاک ژل که طرفداران بسیاری دارد، لاک ژل ویکتوریا نیلز است. پیگمنت بسیار بالای لاک ژل های ویکتوریا و تنوع بالای رنگی، این برند را به یکی از محبوب ترین برندهای لاک ژل در ایران تبدیل کرده است. ویکتوریا نیلز بالای 140 رنگ لاک ژل دو مرحله ای با حجم 11 میل دارد و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. همچنین قلموی یک دست و با کیفیتی نیز دارد.

 

لاک ژل او پی آی O.P.I

یکی از شناخته شده ترین برندهای لاک ژل در ایران که تقریبا تمام ناخن کارها با آن آشنایی دارند، O.P.I است. لاک ژل های او پی آی به هیچ وجه لب پر نمی شوند و ماندگاری بالایی دارند. همچنین با تمام دستگاه های لاک خشک کن UV و ال ای دی سازگاری دارد. این برند لاک ژل هایی با حجم 15 میل تولید می کند که پوشش بسیار خوبی ایجاد می کنند.

 

لاک ژل مولتی ژل MultiGel

مولتی ژل یک برند لاک ژل قدیمی است که حدود 295 رنگ متنوع در حجم 15 میل دارد. این لاک ژل سه مرحله ای یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای لاک ژل در ایران است که ماندگاری بسیار بالا، رنگ های متنوع و پر طرفدار و قلموی یکدست دارد. مولتی ژل با تمام دستگاه های یووی و ال ای دی سازگار است و حدود یک ماه روی ناخن ماندگاری دارد.

 

لاک ژل لاکچری  Luxury

یکی دیگر از برندهای معروف که پیگمنت بالایی دارد، لاک ژل لاکچری است. لاکچری 265 رنگ لاک ژل با کیفیت دارد که ماندگاری بسیار بالایی ارائه می دهند. این لاک ژل های 15 میل قیمت بسیار مناسبی دارند و برای تمام ناخن کارها به صرفه و مناسب است.

 

لاک ژل آنالیز Analiese

لاک ژل آنالیز نیز یکی دیگر از بهترین برندهای لاک ژل در ایران می باشد. دلیل محبوبیت این برند، حجم بسیار زیاد حدود 20 میلی لیتر و قیمت مناسب آن نسبت به حجم لاک ژل است. لاک ژل آنالیز پیگمنت بسیار قوی و زیادی دارد و پوششی بیکدست و ماندگار روی ناخن های کاشته شده یا طبیعی ایجاد می کند.

 

لاک ژل دیاموند Diamond

دیاموند نیز یک برند قدیمی و شناخته شده لاک ژل است که افراد بسیاری از آن استفاده کرده اند. این برند قدیمی و با کیفیت، تنوع بالایی در محصولات خود دارد که شامل انواع تاپ ژل، لاک ژل ساده ، لاک ژل آبرنگی، بلومینگ ژل، چشم گربه ای و… می باشد. لاک ژل دیاموند به سرعت خشک می شود و حجمی معادل 15 میلی لیتر دارد.

 

لاک ژل آلین Alien

لاک‌ژل آلین سه مرحله ای می باشد و به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی دارد. این برند لاک ژل های خود را در حجم 15 میلی لیتر عرضه می کند که پیگمنت بسیار بالا و کیفیتی بی نظیر دارند. تنوع رنگ لاک ژل های برند آلین حدود 160 رنگ می باشد و به سرعت در دستگاه UV و LED خشک می شوند.

 

10 دیدگاه در “معرفی بهترین برندهای لاک ژل

  1. dobry sklep میگوید:

    I was wondering if you ever thought of changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.
    Maybe you could space it out better? I saw similar here: Sklep online

  2. dobry sklep میگوید:

    My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress
    on a number of websites for about a year and am anxious about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can import all
    my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated!
    I saw similar here: Najlepszy sklep

  3. sklep online میگوید:

    I am really enjoying the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any browser compatibility problems?
    A number of my blog audience have complained about my website not operating correctly in Explorer but
    looks great in Safari. Do you have any suggestions to help fix this issue?
    I saw similar here: Najlepszy sklep

  4. sklep internetowy میگوید:

    Please let me know if you’re looking for a author for your weblog.

    You have some really great posts and I feel I would be a good asset.

    If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some content for your blog in exchange for a
    link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.

    Kudos! I saw similar here: Dobry sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *