بورس لوازم ناخن در تهران کجاست؟

بورس لوازم ناخن در تهران

برای ناخن کارانی که روزانه به تعداد زیادی از مراجعه کنندگان خدمات زیبایی و مراقبت ناخن ارائه می دهند، به صرفه ترین ره برای خرید لاک ژل و لوازم کاشت ناخن، مراجعه به مرکز خرید لوازم کاشت ناخن است. با مراجعه به این مراکز خرید، تنوع محصولات و قیمت های مناسب و به صرفه را در کنار هم بدست خواهند آورد. ما در این مقاله از مستر استایل بررسی می کنیم که برای شروع کار خدمات ناخن و خرید لوازم کاشت ناخن با چه لوازمی احتیاج دارید؟ و بدانیم که بورس لوازم ناخن در تهران کجاست؟

 

شناخت بورس لوازم ناخن در تهران چه اهمیتی دارد؟

زمانی که شما در حال آموزش دیدن برای انجام خدمات کاشت، زیبایی و مراقبت ناخن هستید، به راحتی می توانید از فروشگاه هایی که در سطح شهر هستند خرید کنید. اما با توجه به اینکه اجناس با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارند، بهتر است که بورس لوازم ناخن در تهران بشناسید و هنگامی که نیاز داشتید، به آن جا مراجعه کنید. خرید از بورس لوازم کاشت ناخن مزیت هایی مانند موارد زیر دارد:

  • خرید یکجا و یک مرتبه ای تمام لوازمی که احتیاج دارید
  • امکان مقایسه بین محصولات
  • خرید با قیمت مناسب

 

قبل از مراجعه به بورس لوازم ناخن در تهران چه باید بکنیم؟

همانطور که می دانید، خدمات ناخن به ابزار، مواد و وسایل بسیار زیادی نیاز دارد که هر یک از این لوازم، خود شامل تنوع بسیاری هستند. حالا تصور کنید که به مرکز خرید و بورس لوازم ناخن در تهران با آن همه تنوع و تعدد فروشگاه می روید! احتمالا برخی لوازم را فراموش می کنید یا یک سری لوازمی که احتیاج نداشتید را اضافه تر می خرید. به همین دلیل قبل از خرید رفتن، به نکات زیر توجه کنید:

یک لیست از لوازمی که احتیاج دارید تهیه کنید

اگر به تازگی در زمینه ناخن شروع به فعالیت کرده اید، به کمک مربی یا یک فرد با تجربه نیاز دارید. از آن ها مشورت بگیرید و لیستی از همه لوازم مورد نیاز خود به میزان کافی تهیه کنید. اگر لیست نداشته باشید ممکن است بی رویه خرید کنید و زمان و هزینه خود را تلف نمایید. در ادامه ی مقاله یک لیست از لوازم ناخن برایتان آماده کرده ایم که می توانید از آن کم کنید یا مواردی را به لیست اضافه کنید و به همراه داشته باشید.

اولویت بندی لوازم

ابتدا بررسی کنید که چه میزان بودجه برای خرید دارید. سپس با مشورت گرفتن از یک فرد با تجربه، برندهای مختلف موجود در بازار و بورس لوازم ناخن در تهران را از نظر قیمت و موجودی بررسی نموده و محصولاتی که می خواهید را با توجه به بودجه و نیاز خود اولویت بندی کنید.

وسایل برقی در اولویت هستند

وسایل برقی نظیر سوهان برقی و دستگاه یو وی، عصای دست شما و مهمترین ابزار کار شما خواهند بود. بنابراین سعی کنید با در نظر گرفتن بودجه ی موردنظر، ابتدا این لوازم را تهیه کنید. لوازم اولیه مانند مواد کاشت، زیر سازی و لاک ژل در چند رنگ اصلی و پر طرفدار مهم هستند اما لوازمی مانند دستگاه پارافین تراپی یا اکسسوری های دیزاین ناخن و تنوع بالای لاک ژل و … را بعدا می توانید اضافه کنید.

از خرید های مشروط بپرهیزید

برخی برندها در بازار موجود می باشند که به شرط خرید پکیج های خاص از محصولاتشان به شما مدرک پایان دوره آموزشی ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که قبل از این نوع خرید ها به محتویات داخل پکیج و حجم آنها دقت کنید. بسیاری از این پکیج ها حجم بسیار کمی از محصول را با قیمتی بسیار بالا ارائه می دهند و همانطور که همه شما می دانید، داشتن مدرک های بین المللی کاشت ناخن هیچ نفعی برای یک ناخن کار ندارد. تنها عاملی که یک ناخن کار را در بازار کار موفق می کند، مهارت او در انجام بهترین خدمات است.

 

لیست مواد و ابزار لازم برای کاشت ناخن

در آموزش کاشت ناخن شما برای خرید لوازم کاشت ناخن شما می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما با توجه به وضعیت بازار و وجود مواد و ابزار با همه جور کیفیتی، بهتر است به مراکز بورس فروش لوازم کاشت ناخن مراجعه کنید تا هم تمامی این لوازم را یکجا خریداری کنید و هم اینکه قدرت مقایسه بین لوازم با برندهای مختلف را داشته باشید. قبل از اینکه مکان های بورس لوازم کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم بیایید لوازم کاشت ناخن را بهتر بشناسیم.

وسایل کاشت ناخن اساسا بر اساس کاربرد، لوازم کاشت ناخن به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • لوازم الکتریکی کاشت ناخن
  • ابزار کار در کاشت ناخن
  • مواد کاشت ناخن

لوازم الکتریکی کاشت ناخن

لوازم برقی لوازمی هستند که به صورت الکتریکی کار می کنند و نیاز به برق دارند. مانند سوهان برقی، دستگاه UV، ایربراش، جکوزی پا، فن زیر دست، دستگاه پارافین تراپی، پنکه لاک خشک کن، دستگاه ضدعفونی ابزار، لامپ ال ای دی (LED).

ابزار کار در خدمات ناخن

ابزار کاشت ناخن به لوازمی گفته می شود که در حین کا از آن ها استفاده می شود و پس از استفاده، تمیز می شوند. برخی از آن ها نیز یکبار مصرف هستند و دور انداخته می شوند. مانند: عقب زن، نیپر، کاتر، فرچه، قلم تخت کاشت ناخن، قلم وان بال (اشکی) کاشت ناخن، قلم تخت کار با ژل، قلم طراحی، قلم نگین، قلم دات، انواع سر سوهان مانیکور (شنی)، انواع سر سوهان الماسه، سر سوهان کاغذی، سوهان دستی، سوهان و رنده پا، فرمر، قالب کاشن، پینچر، انبر، پمپ استون، گوده، میز و صندلی و… .

مواد مصرفی لازم برای خدمات زیبایی ناخن

مواد مصرفی شامل موادی است که در حین کار مصرف می شوند. از جمله آن ها می توان به لیکوئید، انواع پودر کاشت، لاک ژل، پرایمر، ضد قارچ، کلینزر، تاپ ژل، بیس ژل و… .

 

مرکز فروش لوازم کاشت ناخن در بازار تهران کجاست؟

اغلب فروشگاه های لوازم ناخن در تهران، در مرکز شهر هستند. بنابراین دسترسی به آن ها بسیار آسان است. اگر در تهران هستید، به راحتی می توانید به بورس لوازم ناخن در تهران مراجعه کنید. اما اگر در شهرهای دیگر زندگی می کنید، ما برای شما دو پیشنهاد داریم. شما می توانید به تهران بیایید و از تنوع محصولات و برندها در مراکز خرید لوازم ناخن تهران بهره‌مند شوید. یا اینکه با مراجعه به فروشگاه مستر استایل تمامی مایحتاج خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی مستر استایل عرضه کننده تمامی مواد، وسایل و لوازم کاشت ناخن اورجینال با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

 

معرفی بورس لوازم ناخن در تهران

3 تا از معروف ترین و قوی ترین مراکز خرید لوازم کاشت ناخن در تهران به شرح زیر است:

  • خیابان ناصر خسرو کوچه مروی واقع در بازار بزرگ تهران
  • خیابان پانزده خرداد کوچه عرب زاده واقع در بازار بزرگ تهران
  • خیابان منوچهری واقع در خیابان فردوسی

 

خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی واقع در بازار بزرگ تهران

کوچه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو بورس لوازم آرایشگاهی و کاشت ناخن است. در این خیابان انواع مواد و تجهیزات کاشت ناخن با قیمت مناسب فروخته می شود. بهتر است بدانید بسیاری از لوازم کاشت ناخن که در ایران ارائه می شود تولید شده در کشور چین هستند. نکته مهمی که هنگام خرید باد به آن توجه کنید، این است که محصولات درجه دو یا 3 نخرید.

خیابان پانزده خرداد، کوچه عرب زاده واقع در بازار بزرگ تهران

برای خرید لوازم ناخن به صورت عمده به پاساژ موثقی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که تنها برخی از فروشگاه های این پاساژ هستند که فروش تکی دارند و شما می توانید تجهیزات و مواد کاشت ناخن را با قیمت مناسب از آنها تهیه کنید. بسیار مهم است که با وجود تنوع بالا در کیفیت محصولات، حواستان را جمع کنید و محصولات با کیفیت خریداری نمایید.

خیابان منوچهری واقع در خیابان فردوسی

خیابان منوچهری بورس انواع لوازم آرایشگاهی است که با توجه به استقبال چند سال اخیر از کاشت ناخن، برخی فروشگاه ها به صورت تخصصی به فروش لوازم کاشت ناخن روی آورده اند. در فروشگاه های واقع در بورس لوازم ناخن در تهران و خیابان منوچهری قیمت ها نسبت به بازار بزرگ معمولا گران تر است و اکثر فروشگاه ها تخفیفی برای خرید شما در نظر نمی گیرند. تفاوت خیابان منوچهری با بازار بزرگ در این است که شما می توانید میز و صندلی خود را نیز در این محل تهیه کنید. خیابان منوچهری برای عزیزانی که از شلوغی بازار کلافه می شوند گزینه مناسب تری برای خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *