تفاوت کاشت ناخن پلی ژل و پودر چیست؟

تفاوت کاشت پلی ژل با پودر

امروزه داشتن ناخن های زیبا و مرتب یکی از بزرگترین خواسته های بانوان در تمامی دنیا می باشد که با هر روشی آن را امتحان کرده تا به یک سیستم مرتب و یکنواختی برسند که علاوه بر زیبایی ناخن ها هیچگونه آسیبی به ناخن و دست هایشان نرسد. کاشت پلی ژل یا ژل های پمادی به صورت قالب و کاشت پودری به صورت دستی و با قلم بر روی ناخن ها قرار خواهد گرفت و به زیبایی دست های شما کمک خواهد کرد، در ادامه برای آشنایی بیشتر تفاوت کاشت پلی ژل با پودر چیست؟ و دیگر کاربردهای کاشت پلی ژل و کاشت پودری با فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستر استایل همراه باشید.

تفاوت کاشت پلی ژل با پودر کاشت ناخن

کاشت ناخن با پلی ژل چیست؟

پلی ژل کاشت ناخن یا ژل های پمادی به صورت تیوپی برای کاشت های متنوعی طراحی و تولید شده اند و در انواع کاشت ناخن با قالب، کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با فیبر و با فرمر به کار گرفته می شود. قیمت پلی ژل کاشت ناخن با توجه به برند و حجم آن متفاوت می باشد.

بطور کلی پلی ژل سعی برآن داشته است تا با رعایت یک سری استانداردها ماده ای را تولید کند که متخصصین ناخن به راحتی از آن استفاده نمایند و کاشت ناخن انجام بدهند.

پلی ژل ها استحکام بالایی داشته و در عین حال نیز بسیار سبک تر و منعطف تر از کاشت ناخن پودری می باشد که حالت طبیعی به ناخن های شما می دهد.

ماندگاری کاشت پلی ژل چقدر است؟

کاشت با پلی ژل ها نیز می تواند به اندازه کاشت با پودر سه الی چهار هفته دوام بیاورد. به طور کلی کاشت با ژل بستگی به مواد کاشت، سبک زندگی روزمره و طول ناخن های شما دارد.

اگر جز کسانی هستید که فعالیت روزمره تان به آشپزی، فعالیت های ورزشی، خانه داری یا هر فعالیت پر تحرکی با دست هایتان منتهی می شود باید بدانید که کاشت پلی ژل شما دوام زیادی نخواهد داشت و ناخن هایتان زودتر از حد معمول نیاز به ترمیم پیدا خواهد کرد.

آیا برای کاشت پلی ژل نیاز به پرایمر است؟

سوالی که مطرح می شود این است که آیا برای کاشت پلی ژل نیاز به پرایمر است؟ بله، در همان ابتدای کاشت با پلی ژل باید با پرایمر غیر اسیدی ناخن هایتان را خیس نمائید تا چربی های روی ناخن را پاک نمائید و چسبندگی ژل را بر روی ناخن ها بیشتر کنید.

آشنایی با تفاوت کاشت پلی ژل با پودر کاشت ناخن

مزایای کاشت ناخن با پلی ژل

  • کاشت پلی ژل برخلاف کاشت پودری بدون بو و آسیب جسمی است.
  • مواد پلی ژل معمولا فاقد مواد شیمیایی و سمی است.
  • این روش معمولا ظریف تر و طبیعی تر از کاشت پودری است که ظاهری طبیعی تر به ناخن های شما می دهد.
  • روش کاشت پلی ژل معمولا خیلی زود و به آسانی تمام می شود.
  • این کاشت معمولا ترمیم کمتری نیاز دارد و ماندگاری آن بیشتر است.
  • برای کاور ناخن نیز می توانید از کاشت پلی ژل استفاده کنید.

معایب کاشت ناخن با پلی ژل

  • کاشت ناخن با پلی ژل معمولا گران تر از کاشت پودری می باشد، با این حساب ابزار و متریال کاشت پلی ژل گران تر از مدل های دیگر است.
  • برای خشک کردن کاشت ناخن با پلی ژل باید از دستگاه مخصوص خشک کن استفاده نمائید که به دلیل داشتن اشعه ماورا بنفش برای بدن انسان مضر می باشد.
  • از آنجایی که کاشت ناخن پلی ژل بسیار آسان بوده و ظاهری ظریف و زیبایی دارد اما جالب است بدانید که برای ریموو کردن آن کمی مسیر دشوار می شود و زمان گیر است.
  • برای برداشتن کاشت ناخن های پلی ژل به طور حتمی باید به سالن های مخصوص مراجعه نمائید.

کاشت ناخن با پودر چیست؟

کاشت ناخن با پودر چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ تفاوت کاشت پلی ژل با پودر چیست؟ کاشت ناخن با پودر نوعی از کاشت است که با استفاده از پودر کاشت ناخن و لیکوئید انجام می شود. پیش از خرید پودر کاشت ناخن بهتر است تا بدانید که انواع مختلفی از کاشت با پودر وجود دارد که شامل:

کاشت پودر هلویی، کاشت پودر گریم، کاشت قالبی و … نکته ای که بهتر است بدانید این است که کاشت های پودری را با قلم و فرمر می توان انجام داد و نیاز به قالب گذاری نبوده است.

برای کاشت ناخن با پودر هنگامی که بخواهید ناخن های بلندی داشته باشید باید از تیپ استفاده نمائید. تیپ از نظر ظاهری نیز همانند ناخن های مصنوعی می باشد و روی قسمت رشد کرده ناخن جدا از صدف اصلی قرار می گیرد.

برای چسباندن تیپ بر روی ناخن از چسب مصنوعی استفاده می شود و پس از آن نیز برای فرم دادن و قرار دادن پودر بر روی ناخن باید ابتدا ناخن خود را سوهان کشیده و پس از آن توسط لیکوئید پودرها را بر روی ناخن با قلم قرار می دهند.

مزایای کاشت ناخن با پودر  

  • گذاشتن تیپ بر روی ناخن به استحکام کاشت شما بسیار کمک خواهد کرد. بنابراین استفاده از پودر برای کاشت ناخن و تیپ زیر آن به محکم بودن ناخن هایتان کمک می کند.
  • استفاده درست و اصولی از قلم و قرار دادن پودر که با لیکوئید به حالت خمیری در آمده است نیاز به آموزش صحیح و استفاده درست دارد.
  • مواد کاشت با پودر نیاز به استفاده از دستگاه لاک خشک کن نداشته و در هوای آزاد و به سرعت خشک می شود.
  • مواد گذاری برای کاشت پودری در صورت تخصصی و حرفه ای بودن آسان خواهد بود.

شباهت و تفاوت کاشت پلی ژل با پودر کاشت ناخن

معایب کاشت ناخن با پودر

  • یکی از بزرگترین معایبی که کاشت ناخن با پودر دارد این است که ظرافت کار را در ابتدای کار از بین خواهد برد.
  • بوی بد لیکوئید در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات ریوی می شود.
  • کاشت ناخن با پودر دلیل بروز مشکلات پوستی می شود.
  • از آنجایی که کاشت پودری بر روی صدف ناخن قرار میگیرد در برخی موارد به دلیل فرم بد ناخن ممکن است کاشت را دچار مشکل کرده و فرم دلخواه و منظم را ایجاد نمی کند.
  • در برخی موارد به دلیل فاصله بین تیپ و صدف ناخن امکان بروز قارچ بسیار می باشد.

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب بالا نوشته ایم کاشت پلی ژل و کاشت ناخن با پودر با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند. برای هرکدام از این روش ها راه های بسیاری وجود دارد. بسته به تمایل شما بر روی ناخن هایتان انجام خواهد شد.

بزرگترین تفاوت کاشت ناخن پلی ژل با کاشت ناخن پودری در ظاهر و متریال اولیه این کاشت ها می باشد. پس از آن هرکدام بنا به سلیقه افراد و خواندن مزایا و معایب آن می تواند به شما برای داشتن ناخن های زیبا کمک کند.

فراموش نکنید که کاشت ناخن با پودر ارزان تر از کاشت ناخن با پلی ژل بوده و از سوی دیگر کاشت ناخن با پلی ژل آسیب چندانی به سلامت ناخن شما نخواهد زد.

شما می توانید برای خرید ابزار کاشت ناخن پلی ژل و خرید ابزار کاشت ناخن با پودر به فروشگاه معتبر کاشت ناخن مستر استایل مراجعه کرده و از این فروشگاه محصولات را به صورت تخصصی و با بهترین قیمت خریداری نمائید.

جهت دریافت آموزش های تخصصی اینستاگرام مستر استایل را دنبال کنید.

27 دیدگاه در “تفاوت کاشت ناخن پلی ژل و پودر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *