شناخت لوازم طراحی و تخصصی ناخن

ابزارهای طراحی ناخن

 از آنجایی که طراحی یا کاشت ناخن نیاز به تخصص داشته و همینطور بدون ابزارهای طراحی ناخن و ابزار کاشت ناخن ممکن نیست که خانم ها در منزل بتوانند ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشند با این حساب در این مقاله به معرفی لوازم طراحی ناخن چیست؟ و چگونه باید از این ابزارها استفاده کرد می پردازیم.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که اگر با خواندن چند مقاله می شود طراحی ناخن یا کاشت ناخن یاد گرفت پس چرا اکثر خانم ها به سالن آرایشی مراجعه می کنند؟

باید در این خصوص به شما یادآور شویم که طراحی و کاشت ناخن ابدا کار ساده ای نبوده و نیاز به آموزش تخصصی و استفاده از ابزارهای تخصصی دارد. اما با خواندن چند مطلب کوتاه می توانید تا حد بسیار زیادی قبل از کاشت و طراحی ناخن پیش زمینه ای کوتاه داشته باشید و هنگام مراجعه به سالن های زیبایی تا حد بسیار زیادی آگاهانه عمل کنید و در صورت نیاز به یادگیری نیز اطلاعات خود را بالا ببرید.

در ضمن شما می توانید برای خرید لوازم کاشت ناخن به فروشگاه اینترنتی مستراستایل مراجعه نمائید و خرید لوازم طراحی ناخن را با خیال آسوده انجام دهید.

کاربردی ترین ابزارهای طراحی ناخن

ابزارهای طراحی ناخن کدام است؟

اگر شما جز آن دسته از خانم هایی هستید که وقت نمی کنید هر دو هفته یک بار برای ناخن هایتان وقت بگذارید و از طرفی دیگر از رنگ و طراحی ناخن هایتان خسته می شوید به شما توصیه می کنیم با خرید ابتدایی ترین ابزارهای طراحی ناخن تا حد بسیار زیادی از شر یکنواختی ناخن های خود خلاص شوید.

در ادامه به معرفی ابزارهای طراحی ناخن می پردازیم که عبارتند از:

  • تاپ کات

تاپ کات از جمله ابزارهای بسیار مهم طراحی ناخن می باشد که شما قبل از طراحی باید آن را بر روی ناخن های خود بکشید تا ناخن هایتان مات و یکدست شود و پس از آن به طراحی ناخن های غیربراق خود اقدام بفرمائید.

  • قلم اصلاح لاک

برای داشتن ناخن زیبا و لاک هایی مرتب ابدا نیاز نیست تا ناخن کار حرفه ای باشید، فقط کافی است بدانید که هنگام لاک زدن نیاز به چه ابزاری دارید تا اطراف ناخن هایتان نامرتب و زشت دیده نشود. قلم پاک کننده لاک به لطف سر نازک خود خیلی دقیق اشتباهات شما را پاک خواهد کرد و دیوارهای جانبی صدف ناخن را به راحتی از لاک های پخش شده پاک خواهد کرد.

  • پد پاک کننده لاک اکلیلی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از لاک های اکلیلی و زمخت خوشتان می آید و از سوی دیگر پاک کردن آن برایتان سخت است، به شما استفاده از پد بافت دار پاک کننده لاک اکلیلی را پیشنهاد می دهیم.

  • محلول ترمیم ناخن

از ناخن های شکننده خود ناراضی هستید؟ دلتان ناخن هایی صاف و یکدست می خواهد؟ می توانید برای داشتن ناخن های سالم و مرتب از محلول های ترمیم ناخن استفاده نمائید. به مدت یک هفته هیچگونه لاک و ژلی را بر روی ناخن های خود نزنید تا ناخن هایتان ترمیم شود و تا حد بسیار زیادی از شکنندگی آن کم شود.

  • نوار طراحی ناخن

نوار طراحی ناخن، نواری متالیک و نقره ای رنگ است که برای زیباتر شدن و مرتب تر دیده شدن ناخن ها از آن استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از این نوار خطوط مستقیم و یک دستی بر روی ناخن های خود ایجاد کنید و دیگر نگران نامرتبی خطوط طراحی خود نباشید.

  • فویل طراحی ناخن

طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید، پس از آن از یک چسب شفاف بالای ناخن های خود بزنید و فورا لنز طراحی شده را روی ناخن های خود قرار دهید تا بر روی ناخن هایتان بچسبد و پس از آن به سرعت فویل طراحی را بردارید تا طرح های جالبی بر روی ناخن هایتان باقی بماند.

  • ابزار نقطه گذاری یا داتینگ ناخن

اگر می خواهید بر روی ناخن های خود نقاط کوچک یا بزرگی قرار بدهید یا در کمترین زمان ممکن بر روی ناخن هایتان دایره ای طراحی کنید این ابزار نقطه گذاری بهترین روش برای کشیدن دایره و نقاط با ابعاد گوناگون می باشد.

قلم طراحی ناخن

  • قلم طراحی ناخن

قلم طراحی ناخن از جمله ابزارهای طراحی ناخن است که شما با مراجعه به فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستراستایل می توانید هر مدل و هر اندازه ای که می خواهید را خریداری نمائید. هنگام استفاده از قلم ها توجه نمائید که ابتدا سر قلم را به خوبی تمیز کرده و پس از آن، داخل لاک یا هر محصول دیگری فرو ببرید.

  • بیس کوت و تاپ کوت

یکی از ابزاری های پرکابرد طراحی ناخن بیس کت می باشد که قبل از لاک مات یا براق باید از آن استفاده شود، بیس کوت قبل از طراحی به شما این فرصت را می دهد تا ماندگاری طراحی و سلامت ناخن هایتان حفظ شود. از سوی دیگر نیز تاپ کوت ها کمک می کند تا لاک شما زودتر خشک شود و لاک هایتان لب پر نشود.

  • لاک پاک کن بدون استون

یکی از انواع لاک پاک کن های موجود در بازار لاک پاک کن بدون استون است که نیاز به پد زبری داشته و به راحتی و با کمترین آسیب لاک های پخش شده را پاک می کند.

  • لامپ LED طراحی ناخن

لاک ژل یا لاک هایی با دوام زیاد همگی برای خشک شدن نیاز به زمان زیادی خواهند داشت. در واقع داشتن دستگاه ال ای دی برای خشک شدن لاک ژل امری ضروری می باشد.

  • وسایل تزئینی طراحی ناخن

در حین طراحی ناخن ممکن است از وسایل تزئینی ناخن مانند اکلیل، انواع نگین، مروارید و برچسب ناخن استفاده شود.

اسلایدر های ناخن یا همان لنز طراحی ناخن از جمله ابزارهای ساده برای طراحی ناخن هستند که بیشتر مناسب افرادی است که زمان طراحی نداشته اند و یا بی حوصله هستند و می خواهند در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسند. جهت آگاهی از قیمت لنز طراحی ناخن به فروشگاه مستر استایل مراجعه نمایید.

با این حساب می توانند با استفاده از برچسب ناخن طراحی های متنوعی داشته باشند.

نگین و مروارید ها جز آن دسته از ابزارهایی هستند که به شیک و مجلسی تر دیده شدن ناخن های شما کمک خواهند کرد. دیزاین ناخن با نگین یا مروارید برای مجالس عروسی و مهمانی های دورهمی بسیار مناسب می باشد و برای کارهای روزمره و محیط های دیگر خیلی مناسب به نظر نخواهد رسید.

داشتن ناخن های براق و اکلیلی نیز یکی از درخشان ترین نوع تزئین ناخن است که برای هرشخصی می تواند زیبا باشد. این اکلیل های تزئینی در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند که بسیار مورد پسند خانم ها قرار گرفته است.

  • قیچی و موچین

قیچی و موچین از جمله ابزارهای طراحی ناخن است که برای برداشتن یا قرار دادن سنگ، مهره، نگین یا هر شی تزئینی دیگری از آن استفاده می شود.

آشنایی با ابزارهای طراحی ناخن

  • لاک رنگ پوست

لاک ها نیز یکی از ابزارهای اصلی طراحی به حساب می آیند که بدون استفاده از آن ها طراحی رنگ و بوی زیبایی نخواهد داشت. رنگ پوست برای زمانی است که دوست دارید از لاک استفاده نمائید اما نمی خواهید خیلی جلب توجه کنید.

این نوع لاک ها با این رنگ مناسب موقعیت های حساس و مراسمات مهم است که شما دوست ندارید خیلی تو چشم باشید و با استفاده از این رنگ لاک توهم کشیده بودن انگشتان تان را ایجاد خواهید کرد و با کمی تغییر دستانی ظریف و زیبا خواهید داشت.

  • لاک متالیک

لاک های متالیک در دسته رنگ های طلایی، صورتی، بنفش، آبی دریایی و نقره ای موجود می باشد.

نتیجه گیری

ابزارهای طراحی ناخن تنوع بسیاری داشته اند که برای خرید هرکدام از این ابزارها می توانید به فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستر استایل مراجعه کرده و براساس تنوع و رنگبندی موجود در سایت خرید خود را انجام بدهید.

فراموش نکنید که تنها خرید این ابزارها کافی نبوده و شما باید تا حدود بسیار کمی از طرز استفاده این ابزارها آگاهی داشته باشید تا بتوانید به نحو احسن از آنها استفاده کنید.

همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و یا اینستاگرام مستر استایل با ما در ارتباط باشید.

29 دیدگاه در “شناخت لوازم طراحی و تخصصی ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *