لمینت ناخن و پلی ژل چه تفاوتی با هم دارند؟

انواع لمینت ناخن و پلی ژل

لمینت ناخن و پلی ژل با یکدیگر تفاوت دارند و این تفاوت را می‌توان در ماهیت و همچنین زیرمجموعه‌های هر کدام از آن‌ها دانست. همان‌طور که می‌دانید زیبایی موضوعی است که هیچ موقع تکراری نمی‌شود. زیبایی ناخن نیز یکی از همین موضوعات می‌باشد که دارای طرف‌داران بسیار زیادی است.

امروزه بسیاری خانم‌ها به دنبال آن هستند که ناخن‌هایی زیبا برای خود داشته باشند. از همین رو سعی می‌کنند تا با بررسی دقیق و همچنین پیگیری‌های مداوم، بهترین روش‌ها را برای مواد کاشت ناخن و افرایش استحکام آن پیدا کنند.

همان‌طور که می‌دانید برای این کار شما باید به سالن‌های زیبایی که در این زمینه دارای تجربه هستند مراجعه کنید. در این سالن‌ها که لمینت ناخن و پلی ژل انجام می شود، افرادی مشغول به کارند که دارای تجربه بسیار زیادی هستند و می‌توانند به شما در هر چه زیباتر شدن ناخن هایتان کمک زیادی کنند.

یکی از دلایلی که بسیاری از خانم‌ها به دنبال کاشت ناخن و همچنین افزایش مقاومت آن‌ها هستند این است که این فرایند با بهترین و به روز ترین تجهیزات و لوازم انجام می‌شود و به هیچ عنوان عوارضی را برای فرد در پی ندارد. پس به همین جهت خانم‌ها با خیال راحت به این کار می‌پردازند.

نا گفته نماند که اگر شما برای این کار به سالنی مراجعه کنید که از نظر نظافت و همچنین ایمنی در کار هیچ گونه اصولی را رعایت نکنند، در این حالت ممکن است شما دچار مشکلاتی در زمینه سلامتی خود بشوید. پس در این مورد دقت لازم را داشته باشید.

تفاوت های لمینت ناخن و پلی ژل
تفاوت های لمینت ناخن و پلی ژل

تفاوت‌های لمینت ناخن و پلی ژل در چیست؟

هر دوی آن‌ها از روش‌هایی هستند که برای زیبایی ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرند. روش انجام هر کدام از آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است و موادی که در هر کدام از این روش‌ها برای مراجعه کنندگان استفاده می‌شود نیز با دیگری کاملا متمایز است. در ادامه به بررسی هر دوی این روش‌ها می‌پردازیم:

  • لمینت ناخن

یکی از پر طرفدار ترین روش‌های زیبایی ناخن لمینت آن می‌باشد. در این شیوه برای آن که بتوانند ناخن را بلندتر کنند، به هیچ عنوان از تیپ استفاده نمی‌کنند. بلکه تمامی موادی را که باید برای لمینت مورد استفاده قرار دهند به طور مستقیم بر روی ناخن می‌گذارند.

توجه داشته باشید که در واقع هدف از انجام این لمینت ناخن و پلی ژل بر روی ناخن علاوه بر زیبایی آن، ترمیم سطح ناخن‌ها می‌باشد. کلیه فرایند این شیوه از ترمیم توسط مواد معدنی مناسب و همچنین ویتامین‌ها انجام می‌شود.

  • پلی ژل

یکی دیگر از روش‌های زیباسازی ناخن پلی ژل کردن آن است. پلی ژل در واقع ماده‌ای است که به شکل پماد طراحی شده است و علاوه بر اینکه موجب استحکام بیشتر ناخن‌ها می‌شود، انعطاف پذیری آن را نیز افزایش می‌دهد. این ویژگی پلی ژل‌ها موجب شده است تا از آن‌ها در کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن قالبی و همچنین کاشت ناخن با فیبر بیشترین استفاده را بشود کرد.

انواع پلی ژل و لمینت ناخن

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم از لمینت ناخن و پلی ژل برای زیباسازی و همچنین استحکام بخشیدن به ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام از آن‌ها نیز انواع متفاوتی دارند و شما می‌توانید بر اساس جنس ناخن و سلیقه شخصی خودتان نسبت به استفاده از هریک از آن‌ها اقدام کنید.

انواع پلی ژل:

به طور کلی می‌توان پلی ژل‌ها را به سه دسته کلی تقسیم کرد که عبارت‌اند از:

  • ژل اکریلیک

این نوع ژل از دسته ژل‌هایی به حساب می‌آید که بیشترین استفاده را در این شیوه دارند و رنگ آن‌ها نیز به صورت مات است.

  • هپی ژل

طراحی این نوع از ژل به‌گونه‌ای است که باید بعد از کاشت استفاده شود و رنگ آن نیز صورتی می‌باشد و این یکی از تفاوت های لمینت ناخن و پلی ژل با یکدیگر می باشد.

  • ژل سفید

این ژل نیز همانند هپی ژل‌ها بعد از کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند و رنگ آن‌ها نیز سفید می‌باشد.

انواع لمینت ناخن:

لمینت‌های ناخن را نیز می‌توان به سه دسته کلی تقسیم کرد که به شرح زیر می‌باشند:

  • لمینت با لاک سرم

از این روش  به منظور بهبود هر چه بیشتر جریان گردش خون در اطراف ناخن‌ها استفاده می‌شود. یکی دیگر از تفاوت های لمینت ناخن و پلی ژل این است که این ماده به رشد کوتیکول ناخن نیز کمک قابل توجهی می گند.

  • لمینت با بیوژل

اگر ناخن‌هایی نازک و شکننده دارید، بهتر است از این روش برای مقاوم کردن آن استفاده کنید. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که شما با استفاده از آن می‌توانید سطح ناخن را به خوبی چسبنده کرده و سپس لاک را بر روی آن بزنید.

  • لمینت با موم

در این روش بر روی ناخن را با یک لایه موم می‌پوشانند. این شیوه که به مانیکور ژاپنی نیز معروف است، موجب بهبود و همچنین استحکام بیشتر ناخن‌ها می‌شود.

مزیت‌های استفاده از لمینت ناخن و پلی ژل

در استفاده از پلی ژل و همچنین لمینت ناخن دو فاکتور مهم و اساسی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به زیبایی ناخن و همچنین ترمیم و استحکام بخشی به آن اشاره کرد. این دو فاکتور مهم در حقیقت باعث می‌شوند تا بسیاری از خانم‌ها به خصوص آن‌هایی که خانم‌هایی شکننده و ضعیف دارند، برای ترمیم و استحکام بخشیدن به آن‌ها به دنبال استفاده از این شیوه‌ها باشند. استفاده از آن‌ها دارای مزیت‌های بسیار زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزیت پلی ژل:

  • در این شیوه از مواد سبک و انعطاف پذیری استفاده می‌شود به همین جهت ناخن‌ها دیرتر دچار شکستگی می‌شوند و در این مورد هر دو روش لمینت ناخن و پلی ژل با یکدیگر شباهت دارند.
  • مدت زمان سوهان کشی ناخن در این شیوه به شدن کم است.
  • از این شیوه کاشت به عنوان کاور ناخن نیز استفاده می‌شود.
  • استفاده از این شیوه به هیچ عنوان حساسیت زا نیست.
  • موادی که در این شیوه مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای لیکوئید هستند که بوی بسیار خوبی دارند.

مزیت لمینت ناخن:

  • سرعت انجام کار در این شیوه بالاتر است.
  • استفاده از این شیوه به تریم سطح پوست کمک زیادی می‌کند.
  • ماندگاری بالا یکی دیگر از مزیت‌های این شیوه می‌باشد.
  • در این شیوه شما می‌توانید پس از انجام عملیات لمینت، بر روی آن را لاک بزنید.
لمینت ناخن و پلی ژل
لمینت ناخن و پلی ژل

راهنمای خرید مواد کاشت ناخن

توجه داشته باشید که هر دوی این محصولات یعنی لمینت ناخن و پلی ژل دارای کاربری‌های خانگی و همچنین سالن هستند. چنانچه قصد خرید هر کدام از آن‌ها را دارید، فقط کافی است تا سری به سایت مستر استایل بزنید و ضمن اطلاع از قیمت روز هر کدام از آن‌ها، نسبت به خرید نوع مورد نیازتان نیز اقدام کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات نیازمند دریافت آموزش است. پس اگر قصد استفاده از آن‌ها را چه برای خودتان و چه برای سالن زیبایی که در آن مشغول به کار هستید دارید، حتما قبل از آن که اقدام به خرید کنید، دوره‌های آموزشی آن‌ها را پشت سر بگذارید.

مستراستایل همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که از صحت کیفیت و همچنین سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کرده باشد. همچنین قیمتی که این مجموعه برای محصولات خود در نظر گرفته است در مقایسه با دیگر برندها بسیار مناسب‌تر است.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در زمان خرید دچار تردید و یا سوالی شدید، می‌توانید مستقیما با کارشناسان ما در مجموعه مستراستایل در ارتباط باشید و از امکان گرفتن مشاوره خرید که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است استفاده کنید. ما همواره آماده ارائه بهترین خدمات و مشاوره‌ها به شما هستیم.

نقش لمینت ناخن و پلی ژل در سلامت ناخن‌ها

اساسا امروزه کاشت ناخن صرفا جنبه زیبایی ندارد.و بسیاری از افراد هستند.که صرفا به دلیل خاصیت درمانی که این مواد دارند، به سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن مراجعه می‌کنند. پلی ژل و لمینت ناخن در واقع هر دو از روش‌های محبوب و پر طرفدار در بین خانم‌ها هستند.

زیرا علاوه بر جلوه زیبایی خاصی که به ناخن‌ها می‌بخشند.جنبه درمانی نیز دارند و به بهبود گردش خون و همچنین استحکام بیشتر ناخن‌ها کمک می‌کنند. این محصولات دارای انواع متفاوتی هستند.که در هر کدام آن‌ها از مواد خاصی استفاده می‌شود. شما می‌توانید.بر اساس سلیقه شخصی خودتان و همچنین جنس ناخن و میزان انعطاف پذیری شکنندگی آن نسبت به استفاده از هر کدام این شیوه ها یعنی لمینت ناخن و پلی ژل  و ابزارهای مورد نیازشان آن‌ها اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *