طرح ناخن بهاری ساده به چه طرح هایی گفته می شود؟

انواع طرح ناخن بهاری ساده

طرح ناخن بهاری ساده از جمله طرح‌هایی است که می‌توانید از آن در فصل بهار استفاده کنید. این طراحی‌ها اصولا بر اساس زیبایی و همچنین رنگ بندی که دارند طبقه بندی می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس آن اقدام به استفاده از هر کدام این طرح‌ها کنید.

به طور کلی با شروع فصل بهار که سرآغاز زیبایی و شکوفایی است، بسیاری از خانم‌ها برای انجام مانیکور و پدیکور ناخن‌های خود به سالن‌های کاشت ناخن مراجعه می‌کنند. از آنجایی که فصل بهار، فصل تازگی و طراوت می‌باشد، طرح‌هایی که برای اجرا بر روی ناخن‌ها در این فصل مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز از این ویژگی بهره مند هستند.

اگر قصد خرید لوازم طراحی ناخن برای انجام طرح ناخن بهاری ساده را دارید، می‌توانید به سایت مستر استایل مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت هر کدام ابزارها نسبت به خرید هر چه سریع‌تر آن‌ها نیز اقدام کنید.

توجه داشته باشید که طراحی‌های بهاری دارای تنوع بالایی می‌باشند که هر سلیقه‌ای را مجذوب خودشان می‌کنند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و همچنین تم رنگی که برای طرح‌های بهاره ناخن مشخص شده است، نسبت به انتخاب هر کدام از آن‌ها اقدام کنید.

اساسا زیبایی ناخن‌ها یکی از دغدغه‌های امروزه خانم‌ها به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که طرح‌هایی که برای ناخن‌ها استفاده می‌شوند، صرفا جنبه زیبایی ندارند و بسیاری خانم‌ها صرفا به دلیل ویژگی‌های درمانی آن اقدام به استفاده می‌کنند.

طرح ناخن بهاری ساده چیست؟

به طور معمول هر فصل رنگ بندی‌های خاص خود را دارد که شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست و همچنین سلیقه شخصی خودتان از هر کدام آن‌ها استفاده کنید. فصل بهار نیز از این قائله مستثنی نیست و هر بار با شروع فصل برای با طرح‌ها و همچنین رنگ بندی‌های متناسب با این فصل سر می‌رسد.

به عبارت دیگر، اغلب خانم‌هایی که در این فصل برای زیبایی و ترمیم ناخن‌هایشان مراجعه می‌کنند، به دنبال طرح‌های ساده و در عین حال زیبا می‌باشند. برای مثال برای این افراد شما می‌توانید از طرح‌های شاین تک رنگ و یا آمبره برای انجام طرح ناخن بهاری ساده و زیباسازی ناخن‌ها استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مهمی که طرح‌های بهاری دارند، سر زندگی و شادابی آن‌ها می‌باشد، درست همانند فصل بهار. این ویژگی باعث شده است بسیاری ناخن‌هایی که در طول سال از رنگ‌های متناسب فصل بیشتر برای زیبایی و ترمیم ناخن‌های خودشان استفاده می‌کردند، در فصل بهار نیز رو به استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های بهاری برای انجام مانیکور و پدیکور ناخن‌هایشان کنند.

رنگ های مورد استفاده در طرح ناخن بهاری ساده
رنگ های مورد استفاده در طرح ناخن بهاری ساده

چند نمونه از طرح‌هایی که شما برای فصل بهار می‌توانید بر روی ناخن‌های خود بزنید

همان‌طور که در ابتدا نیز توضیح دادیم، طرح ناخن بهاری ساده دارای طرح‌های بسیار زیادی می‌باشند. این تنوع طرح به شما این امکان را می‌دهد تا با بررسی هر کدام از آن‌ها طرح مورد نظر خودتان را به انتخاب کنید. این طرح‌ها بر اساس سن و رنگ پوست می‌توانند تغییر کنند. پس توجه داشته باشید که اگر در این زمینه آموزشی ندیده‌اید، بهتر است به یک سالن کاشت ناخن معتبر در این زمینه مراجعه کنید. این گونه می‌توانید در صورت بروز هر گونه ایرادی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید. از جمله طرح‌هایی که می‌توانید در این فصل از آن‌ها استفاده کنید، عبارت‌اند از:

  • طرح شکوفه‌های بهاری
  • طرح گل و منظره
  • استفاده از نماد سبزه و یا حتی در برخی موارد تنگ ماهی از نمونه های پر طرفدار طرح ناخن بهاری ساده
  • طرح‌های درخشان
  • مدل عروسکی مناسب دختر خانم‌ها
  • طرح رنگین کمان

این‌ها تنها نمونه از طرح‌هایی بود که در این فصل استفاده می‌شوند. اما می‌توانید با مراجعه به سالن‌های کاشت ناخن و اطلاع از رنگ بندی و همچنین نوع طراحی‌های بهاری نسبت به استفاده هر یک از آنها اقدام نمایید.

طرح ناخن بهاری ساده و رنگ بندی‌های آن

همان‌طور که می‌دانید رنگ‌ها در زیبا سازی هر چه بیشتر ناخن‌ها نقشی حیاتی دارند و طرح‌های بهاری که به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز دارای تنوع رنگ بالایی می‌باشند. توجه داشته باشید یکی از نکات مهمی که در رابطه با رنگ بندی طرح‌های بهاری ناخن باید مورد توجه قرار دهید، استفاده از رنگ‌های پاستیلی و روشن است.

دقت داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره نظیر مشکی، قهوه‌ای، طوسی و سرمه‌ای به هیچ عنوان برای فصل بهار مناسب نیستند و شما می‌توانید از این رنگ‌های در فصول پاییز و همچنین زمستان استفاده کنید.

برای آن که بتوانید به زیبا سازی ناخن هایتان در این فصل بی افزایید می‌توانید از ترکیب دو یا سه رنگ به صورت هم‌زمان استفاده کنید. این تزکیب رنگ‌ها به زیبایی ناخن هایتان کمک بیشتری می‌کند. از جمله رنگ‌هایی که برای طرح ناخن بهاری ساده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، رنگ‌های زیر هستند:

  • کرمی
  • صورتی
  • یاسی
  • سوسنی
  • سبز
  • سفید
  • طلایی
  • پاستیلی
  • رنگین کمانی

انواع طرح‌های بهاری بر اساس ناخن

پیش‌تر اشاره کردیم که طرح‌ ناخن بهاری ساده از تنوع زیادی برخوردارند و شیوه اجرای هر کدام از آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. یکی از ویژگی‌های مهم این طرح‌ها، اجرای آن‌ها بر اساس اندازه ناخن است. شما می‌توانید بر اساس بلندی و کوتاهی ناخن‌های خودتان نسبت به استفاده هر یکی از این طرح‌ها اقدام کنید.

  • طرح بهاری برای ناخن‌های کوتاه

خانم‌هایی که ناخن‌های کوتاهی دارند می‌توانند از طرح ناخن‌های کوتاه برای زیباسازی ناخن‌های خودشان استفاده کنند که امروزه طرف‌داران بسیار زیادی دارد. یکی از مزیت‌های این شیوه، راحتی آن در تمیز کردن است. مسلما تمیز کردن ناخن‌های کوتاه به مراتب ساده تر از تمیز کردن ناخن‌های بلند است.

در این شیوه هیچ محدودیتی نیست و شما می‌توانید بر اساس اندازه ناخن خودتان و همچنین رنگ پوستتان از رنگ‌ها و طرح‌های بهاری استفاده کنید.

  • طرح بهاری برای ناخن‌های بلند

ناخن‌های بلند می‌تواند جلوه طرح را بیشتر نشان دهد. اما نکته قابل توجه این است که در طرح‌هایی که برای ناخن‌های بلند استفاده می‌شود، شما باید نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا اگر ناخنتان بشکند ممکن از مجبور به پاک کردن کل آن طرح شوید. ناخن‌های بلند محدودیتی در رنگ و طرح ندارند و می‌توانند از رنگ‌هایی که برای این فصل مناسب است به خوبی استفاده کنند.

طرح ناخن بهاری ساده
طرح ناخن بهاری ساده

لوازم مورد نیاز برای انجام طرح ناخن بهاری ساده

از جمله لوازمی که می‌توانید برای انجام انواع طرح‌های ناخن از آن‌ها استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قلم اشکی و سر گرد
  • قلموی سوزنی یا لاینر
  • قلم باد بزنی
  • قلموی سر صاف
  • قلم داتینگ
  • قلموی آمبره
  • مهر ناخن
  • شابلون فلزی و کاغذی مورد نیاز برای طرح ناخن بهاری ساده

نحوه خرید

اگر قصد خرید لوازم مورد نیاز برای انجام طرح‌های ناخن را دارید، می‌توانید سری به سایت مستر استایل بزنید و ضمن اطلاع از قیمت هر کدام آن‌ها، نسبت به خرید هر چه سریع‌تر محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

مستر استایل به منظور راحتی بهتر شما مشتریان عزیز، امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید قبل از انجام خرید خود، از مشاوره کارشناسان ما در این مجموعه نیز استفاده کنید. ما همواره آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

مستر استایل همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی را به عرضه فروش برساند که از نظر کیفیت و همچنین قیمت کاملا مناسب باشند. به صورتی که تمام افراد بتوانند با هر امکان مالی محصول مورد نظر خودشان را خریداری کنند.

اگر قصد دارید محصولات خود را در سالن زیبایی و همچنین برای کاربری خانگی مورد استفاده قرار دهید، مستر استایل می‌تواند بهترین مشاور برای شما در این زمینه باشد.

این طرح با طرح دیگر فصول چه تفاوتی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید، طرح‌های ناخن در تمام فصول سال با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت در طرح و رنگ بیشتر خود را نشان می‌دهد. به‌ گونه‌ای که رنگ‌هایی که در فصل بهار مورد استفاده قرار می‌گیرند با رنگ‌هایی که در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار میگرند کاملا متفاوت هستند.

شما می‌توانید برای انجام عمل مانیکور و پدیکور ناخن‌های خودتان از طرح‌های مختلفی همچون، شکوفه‌های بهاری، میوه‌های بهاری، طرح گل و همچنین نماد سبزه استفاده کنید. همچنین رنگ‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای تزیین ناخن‌های خودتان بهره مند شوید عبارت‌اند از: کرمی، صورتی، سبز، سوسنی و طلایی اشاره کرد.

فراموش نکنید که برای خرید لوازم مورد نیاز خودتان می‌توانید به سایت مستر استایل مراجعه کنید و پس از بررسی‌های لازم نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *