بهترین برند دستگاه لاک خشک کن سالنی

لاک خشک کن سالنی چیست

لاک خشک کن سالنی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی به شمار می‌رود که وجود آن در هر سالن کاشت ناخن و زیبایی لازم است. اساسا لاک خشک کن‌ها می‌توان یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت زیبایی ناخن به شمار آورد.

شما برای آن که بتوانید خدمات خوب و کاملی را به مشتریان خود ارائه دهید، باید لوازم طراحی ناخن خوبی نیز در سالن خود داشته باشید.

اگر قصد خرید لاک خشک کن را دارید، می‌توانید سری به سایت مستر استایل بزنید تا ضمن اطلاع از قیمت‌ها و همچنین ویژگی‌های محصول مورد نظرتان نسبت خرید آن نیز بتوانید اقدام کنید. توجه داشته باشید که هر قدر لوازم شما در سالن کامل‌تر و باکیفیت‌تر باشد، مشتریان بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد.

این محصول دارای ویژگی‌های مهمی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها نیز کارایی خاص خودشان را دارند. شما برای آن که بتوانید محصول مناسب سالن خود را پیدا کنید، باید در ابتدا نسبت به ویژگی‌های این نوع از لاک خشک کن‌ها آگاهی لازم را داشته باشید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول این است که شما با استفاده از آن می‌توانید لایه بالایی لاک ناخن را خیلی سریع و در عین حال یکنواخت خشک کنید. این ویژگی موجب شده است تا بسیاری از سالن‌داران، از این محصول برای مشتریان خود استفاده کنند.

لاک خشک کن سالنی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، به دستگاه‌های لاک خشک کنی که معمولا در سالن‌های زیبایی و کاشت ناخن بیشترین استفاده و کاربرد را دارند، گفته می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت این محصول در مقایسه با سایر دستگاه‌های مشابه در بازار بسیار مناسب می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این محصول معمولا برای آن دسته از لاک‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد با در معرض هوا بودن خشک نمی‌شوند و حتما باید برای خشک کردن آن‌ها از دستگاه‌های لاک خشک کن استفاده شود. سرعت و همچنین کیفیت بالای این محصول هر دو از فاکتورهایی هستند که استفاده از این محصول را بسیار حائز اهمیت می‌کنند.

بسیاری از افرادی که در زمینه کاشت ناخن به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و در این زمینه دارای سابقه‌ای طولانی هستند، بر این عقیده‌اند از زمانی که دستگاه‌های لاک خشک کن سالنی پا به عرصه گذاشته‌اند، پیشرفت عجیبی بر این صنعت قالب شده است. همچنین به واسطه آن محصولات زیادی تولید و عرضه شده‌اند.

لاک خشک کن سالنی
لاک خشک کن سالنی

ویژگی‌های این محصول

پیش‌تر اشاره کردیم که این محصول کاربردی در سالن‌های زیبایی از ویژگی‌های متعدد و متفاوتی برخوردار است و همین امر نیز موجب محبوبیت روز افزون آن شده است. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت و قدرت بالا

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول سرعت، دقت و همچنین کیفیت بالای آن می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با بهره گیری از آن لایه بالایی لاک ناخن را پاک کنید.

  • سازگاری با انواع لاک‌ها

همان‌طور که می‌دانید استفاده از لاک خشک کن سالنی به نوع لاک ناخن مورد استفاده شما بستگی دارد. به طور کلی می‌توان لاک‌ها را به دو دسته مهم تقسیم کرد.یکی از از آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که با در معرض نور آفتاب قرار گرفتن به راحتی خشک می‌شود. نوع دیگر لاک‌ها از نظر طراحی کمی متفاوت هستند و باید برای خشک کردن آن‌ها از خشک کن استفاده شود.

  • امکان کنترل زمان و مکان

شما با استفاده از این محصول می‌توانید به راحتی دما و همین‌طور زمان را تقسیم بندی کنید. توجه داشته باشید که برای تنظیم این قسمت‌ها باید به نوع لاک در مرحله اول و سپس شرایط جغرافیایی آن توجه کنید

  • امکانات ایمنی لاک خشک کن سالنی

از ویژگی‌های مهم دیگری که می‌توان در رابطه با این محصول به آن اشاره کرد، ایمنی بالای آن است. به‌گونه‌ای که استفاده از آن هیچ گونه مشکلی را برای فرد به وجود نمی‌آورد.

 

  • طراحی زیبا و مناسب

طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که بسیاری افراد بتوانند به راحتی از آن برای کار خود استفاده کنند.

تفاوت لاک خشک کن سالنی UV  و LED

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید اقدام به خرید دستگاه لاک خشک کن کنید، باید در مرحله اول به این نکته توجه کنید چه نوع لاکی را می‌خواهید برای مشتری خود استفاده کنید. این محصول در دو نوع UV  و LED تولید می‌شود.

بازم به ذکر که هر کدام از این دستگاه‌ها تنها می‌توانند نوع لاک مخصوص به خودشان را خشک کنند. برای مثال دستگاه خشک کن UV تنها می‌تواند لاک‌های را خشک کند که بر پایه UV ساخته شده باشند.

برای آن که بتوانید این محدودیت را رفع کنید و با خیال راحت از لاک خشک کن خود برای هر لاک ناخنی استفاده کنید، باید دستگاه‌های UV-LED را تهیه کنید. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که به راحتی می‌تواند لاک ژل را که به نسبت دیگر لاک‌ها دیرتر خشک می‌شود را به راحتی خشک کند.

همچنین لاک خشک کن سالنی برای لاک‌های بر پایه UV نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تمامی لاک‌ها را ظرف مدت یک دقیقه به سرعت خشک کند.

در رابطه با دستگاه خشک کن LED اما موضوع کمی متفاوت است. در این محصول از اشعه LED استفاده شده است و همین امر نیز موجب افزایش سرعت خشک کردن این دستگاه شده است.

همان‌طور که می‌دانید عدم استفاده از اشعه‌های UV به حفظ سلامت و ایمنی بدن نشان کمک زیادی می‌کند. این‌ها تنها اندک دلایلی بودند که به افزایش محبوبیت این دستگاه در بین سالن‌های آرایشی کمک زیادی می‌کنند.

بهترین انواع لاک خشک کن‌ها

همان‌طور در ابتدا توضیح داده شد، یکی از ویژگی‌های مهم این محصول تنوع آن می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس نوع نیازتان نسبت به خرید هر یک از انواع این محصولات پر کاربرد در صنعت زیبایی و کاشت ناخن اقدام کنید. در زیر به بررسی چند نمونه از همین لاک خشک کن سالنی پرداخته‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لاک خشک کن برند SUN mini مدل  UVLED

  • دارای اشعه UV
  • داشتن تایمر 45 تا 60 ثانیه ای
  • شش عدد لامپ 12 واتی
  • امکان جمع کردن پایه‌های دستگاه

برند Sun  مدل  ONE-48

  • کیفیت بالا و طراحی خاص و منحصر به فرد
  • قابلیت آسان و راحت
  • مجهز به LED از نوع UV به منظور خشک کردن انواع لاک و لاک ژل‌ها
  • تایمر 5، 30، 60 ثانیه ای
  • سنسور خودکار روشن و خاموش شدن دستگاه

لاک خشک کن برندSun  مدل ۵

  • کیفیت بالا و طراحی خاص
  • تایمر 10، 30، 60، 99 ثانیه ای
  • سنسور خودکار به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه لاک خشک کن
  • مجهز به LED هایی از نوع UV
  • صفحه نمایش دیجیتال

مدل سان مدل 9C

  • طراحی خاص
  • تایمر 30 و 69 ثانیه ای
  • عمر 50 هزار ساعتی LED
  • امکان استفاده برای مانیکور و پدیکور
  • حمل و نقل آسان
ویژگی لاک خشک کن سالنی
ویژگی لاک خشک کن

نحوه خرید لاک خشک کن سالنی

اگر قصد خرید این محصول با کیفیت را دارید، تنها کافی است تا سری به سایت مستر استایل برنید و ضمن اطلاع از قیمت روز محصول مورد نظرتان و همچنین انواع دیگر آن، اقدام به خرید کنید.

همچنین توجه داشته باشید که این مجموعه به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان خود، امکان مشاوره خرید را نیز برای آن‌ها فعال کرده است.

شما می‌توانید در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در رابطه محصول مورد نظرتان با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید و از نظرات و پیشنهادات آنان در راستای افزایش کیفیت خرید خود استفاده کنید.

اهمیت استفاده از این دستگاه در سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن

به طور کلی استفاده از تجهیزات با کیفیت در سالن‌های کاشت ناخن اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا شما به عنوان کسی که یک سالن آرایشی و کاشت ناخن دارید همواره با مشتریان متفاوتی سر و کار دارید و استفاده از تجهیزات با کیفیت مستقیما بر سلامت آن‌ها نیز اثر گذار خواهد بود.

از همین جهت باید در تهیه به روز ترین تجهیزات نهایت تلاش خودتان را بکنید. یکی از تجهیزاتی که وجود آن در یکی سالن کاشت ناخن دارای اهمیت بسیاری می‌باشد، دستگاه لاک خشک کن سالنی است. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید سطح بالایی لاک ناخن را در سریع‌ترین زمان ممکن خشک کنید.

اساسا استفاده از این دستگاه با توجه به تنوعی که دارد، بستگی به نوع لاکی که برای مشتریان خود استفاده می‌کنید دارد. به همین جهت باید قبل از خرید و همچنین استفاده از آن نسبت به ویژگی‌های دستگاه خود اطلاعات لازم را داشته باشید.

فراموش نکنید که شما می‌توانید برای خرید این محصول به سایت مستر استایل مراجعه کرده و علاوه بر اطلاع از قیمت محصول، از ویژگی‌های آن نیز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *