فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست؟

فرق لاک ژل با لاک معمولی

فرق لاک ژل با لاک معمولی را معمولا وقتی که برای انجام مانیکور به سالن کاشت مراجعه می‌کنید متوجه می‌شوید. البته بسیاری از خانم‌هایی که به طور مداوم برای کاشت مراجعه می‌کنند، با لاک ژل آشنایی بیشتری دارند و معمولا بعد از مانیکور تقاضا می‌کنند که از لاک ژل برای ناخن‌هایشان استفاده کنند.

اگر صاحب یک سالن آرایشی هستید و می‌خواهید برای تکمیل مجموعه لاک‌های خودتان از این دو محصول استفاده کنید، بهتر است در ابتدا سری به سایت مستر استایل بزنید. در سایت می‌توانید از قیمت روز محصول و همچنین ویژگی‌های هر کدام از لوازم طراحی ناخن مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

توجه داشته باشید که هر دو این محصولات از دسته محصولات پر طرفداری هستند که مشتریان خاص خودشان را دارند. همچنین ویژگی‌های متعدد هر کدام از این دو محصول موجب می‌شود تا شما بتوانید برای استفاده از هر کدام آن‌ها راحت‌تر تصمیم گیری کنید.

اساسا زمانی که افراد برای کاشت ناخن مراجعه می‌کنند، تکنسین سالن پس از انجام فرایند مانیکور از آن‌ها می‌پرسد که لاک ژل را ترجیح می‌دهند یا مایل به استفاده از لاک معمولی هستند. این موضوع بستگی به تصمیم شما دارد که بخواهید از کدام یک از این دو محصول برای ناخن‌هایتان استفاده شود.

فرق لاک با لاک ژل
فرق لاک با لاک ژل

فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست؟

دقت داشته باشید شما برای آنکه بتوانید بین این دو محصول انتخاب مناسبی داشته باشید، باید در ابتدا تفاوت‌های آن‌ها را با یکدیگر بدانید. از همین رو ما به بررسی تفاوت‌های این دو محصول پر کاربرد در سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن پرداخته‌ایم.

  • ماندگاری

به طور کلی می‌توان گفت که این نوع از لاک‌ها شباهت زیادی به لاک‌های کلاسیک دارند و تنها تفاوت آن‌ها را می‌توان استفاده از اکریلیک ژل در ترکیب آن دانست. این اتفاق موجب شده است تا لاک ژل‌ها از نظر ماندگاری و مقاومت در جایگاه بالاتری از لاک‌های معمولی قرار بگیرند.

  • شیوه خشک‌کردن

همچنین توجه داشته باشید که یکی دیگر فرق لاک ژل با لاک معمولی را می‌توان در شیوه خشک‌شدن آن‌ها دانست. شما برای خشک‌کردن لاک ژل باید از دستگاه‌های خشک لاک حاوی ال‌ای‌دی و یا اشعه یو وی استفاده کنید.

  • شیوه استفاده

در نظر داشته باشید که شما برای آن که بتوانید ماندگاری لاک ژل را بر روی ناخن‌هایتان بیشتر کنید، باید در ابتدا پیش از زدن لاک، ناخن‌های خود را به خوبی تمیز کنید. به صورتی که هیچ‌گونه غباری بر روی آن نمانده باشد.

در مرحله بعد باید با استفاده از سوهان ناخن، چربی موجود بر روی ناخن‌های خود را نیز پاک کنید. این گونه می‌توانید به ماندگاری هرچه بیشتر لاک ژل بر روی ناخن‌های خودتان کمک زیادی کنید.

در گام آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه زدن لاک ژل بر روی ناخن، با نحوه استفاده از لاک‌های معمولی هیچ ‌گونه تفاوتی ندارد. تنها نکته‌ای که می‌توان از آن به عنوان تفاوت نام برد این است که شما باید پس از زدن لایه اول لاک بر روی ناخن‌هایتان به مدت 30 ثانیه آن را در دستگاه یا وی قرار دهید تا خشک شوند. پس از زدن لایه دوم لاک نیز مجدد این کار را تکرار کنید.

سایر تفاوت‌های لاک معمولی با لاک ژل

از جمله ذیگر فرق لاک ژل با لاک معمولی پر طرفدار و همچنین پر کاربرد در سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاک کردن لاک

اساسا پاک کردن لاک ژل در مقایسه با لاک‌های معمولی کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد و شما برای این کار باید حتما به یک سالن آرایشی کاشت ناخن مراجعه کنید. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای پاک کردن لاک ژل، دو هفته پس از ژلیش کردن می‌باشد.

در این زمان ناخن شما بلندتر شده است و بین لاک و ناخن یک فاصله‌ای ایجاد شده که این زمان را بهترین موقع برای پاک کردن آن می‌دانند.

در لاک‌های معمولی اما موضوع کمی متفاوت است و این یکی دیگر از فرق لاک ژل با لاک معمولی است. شما در هر زمان که اراده کنید می‌توانید با استفاده از یک استون و یا لاک پاک کن اقدام پاک کردن لاک ناخن‌های خود کنید.

  • میزان رسیدن اکسیژن به ناخن‌ها

برای آن دسته کسانی که اطلاع زیادی از لاک ژل ندارند باید گفت که این محصول به صورت 4 لایه بر روی ناخن قرار می‌گیرد. این امر موجب می‌شود تا میزان اکسیژنی که باید به ناخن شما برسد، تقریبا صفر شود.

این اتفاق در دراز مدت منجر به نازکی و زردی در ناخن‌ها شده که برای جلوگیری از آن باید حتما پس از پاک کردن لاک، از روغن‌های تقویت کننده ناخن استفاده کنید و توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به صورت مداوم از لاک ژل استفاده نکنید و حتما در بین دفعات زمانی را برای استراحت ناخن‌های خود در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که این اتفاق در لاک‌های معمولی به هیچ عنوان بروز نمی‌دهد و شما می‌توانید نسبت به استفاده از آن‌ها با خیالی راحت‌تر اقدام کنید.

مزایا و معایب در فرق لاک ژل با لاک معمولی

همان‌طور که می‌دانید هر دو این محصولات دارای مزایا و معایب خاصی هستند. پس در این بخش به بررسی تمامی این موارد می‌پردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری در میان آن‌ها داشته باشید:

مزایا لاک ژل

  • رفع استرس و خستگی
  • شفافیت و درخشندگی بیشتر
  • مقاوم در برابر خراش و ضربه
  • جلوگیری از شکستن ناخن

مزایا لاک معمولی

  • رفع اضطراب
  • دیگر فرق لاک ژل با لاک معمولی پیشگیری از بروز عفونت‌های قارچی است.
  • قابلیت پنهان کردن عارضه‌های ناخن

معایب لاک ژل

  • جلوگیری از رسیدن اکسیژن به ناخن‌ها در دراز مدت

معایب لاک معمولی

  • آسیب پذیری در برابر خراش
  • ماندگاری کم فرق لاک ژل با لاک معمولی است.
  • عدم محافظت از ناخن در برابر شکستن
    فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست
    فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست

نحوه خرید این دو محصول

توجه داشته باشید.که اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید.به سایت مستر استایل مراجعه کنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت‌ها بتوانید.نسبت به خرید خود نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید.که این مجموعه به منظور راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود امکان مشاوره خرید را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید.در هر زمان که دچار مشکل و یا سوالی در رابطه با محصول مورد نظرتان شدید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و از نظرات و پیشنهادات آنان در راستای افزایش کیفیت خرید خود اقدام کنید.

لازم به ذکر است که برند مستر استایل همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات و همچنین به روز ترین محصولات اعتماد مخاطب را به خود جلب کند و تا به امروز هم بر این عهد خود استوار باقی مانده است.

کلیه محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه می‌شوند علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی نیز هستند. به صورتی که هر کس با هر توان مالی می‌تواند نسبت به خرید هر یک از لوازم مورد نیاز خود اقدام کند.

اهمیت دانستن فرق لاک ژل با لاک معمولی در چیست؟

همان‌طور که می‌دانید.زمانی که شما برای انجام کاشت ناخن به سالن آرایشی و کاشت مراجعه می‌کنید، تکنسین سالن پس از پایان انجام مانیکور از آن‌ها می‌پرسد.که می‌خواهند برایشان از لاک ژل استفاده شود.یا لاک‌های معمولی. این موضوع بستگی به تصمیم شما دارد.که بخواهید از کدام یک از این دو محصول پر کاربرد در سالن‌های آرایشی برای ناخن‌هایتان استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است.که هر دو این محصولات از ویژگی‌های متعددی برخوردار هستند.که باید در ابتدا نسبت به هر کدام از آن‌ها و فرق لاک ژل با لاک معمولی آگاهی لازم را داشته باشید.و سپس نسبت به استفاده و یا خرید آن‌ها اقدام کنید.  توجه داشته باشید.که حتما قبل از استفاده از لاک ژل اگر مشتری هستید.با تکنسین سالن مشورت کنید.تا مبادا دچار مشکلات پوستی نشوید.

اگر هم تکنسین هستید.حتما قبل از انجام ژلیش ناخن در رابطه با حساسیت‌های پوستی با مشتری خود صحبت کنید. جالب است بدانید.که یکی از دلایل ماندگاری بیشتر لاک ژل بر روی ناخن این است.که در ترکیب آن‌ها از اکریلیک استفاده شده است. این ترکیب موجب شده است.تا لاک ژل‌ها مقاومت بیشتری نسبت به لاک‌های معمولی داشته باشند.توجه داشته باشید.که در رابطه با نحوه استفاده از این محصول باید به نکات زیر توجه کنید.

ناخن خود را به خوبی از هرگونه غبار پاک کنید. از طریق سوهان چربی ناخن را ریموو کنید. پس از آن در دو مرحله ناخن هایتان را در دستگاه یو وی قرار دهید. فراموش نکنید.برای خرید این محصول به سایت مستر استایل مراجعه کنید تا علاوه بر بررسی فرق لاک ژل با لاک معمولی بتوانید.نسبت به خرید آن نیز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *