برند یونیکورن یکی از برترین برندهای مواد کاشت ناخن

معرفی کامل برند یونیکورن

برند یونیکورن یکی از برند معتبر در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کاشت ناخن است. این برند با تولید محصولات با کیفیت و استاندارد، توانسته است خود را به یکی از برندهای محبوب و معتبر در زمینه تولید محصولات کاشت ناخن تبدیل کند.

بسیاری از شما با این برند آشنا هستید و یا حداقل یک بار نام آن به گوشتان خورده است. از ویژگی‌های مهم این برند می‌توان به تنوع محصولات آرایشی اشاره کرد. تنوع محصولات این برند معتبر به‌گونه‌ای است که بسیاری از افرادی که در سالن‌های زیبایی کاشت ناخن فعالیت می‌کنند، از آن رضایت کامل را دارند.

همین موضوع موجب شده است تا محصولات برند یونیکورن در بسیاری از سالن‌های کاشت ناخن وجود داشته باشد. تنوع بسیار بالای محصولات این برند به‌گونه‌ای است که علاوه بر ماندگاری بالا،  دارای کیفیت بسیار مناسبی نیز است.

از جمله محصولات این برند می‌توان به مواردی زیر اشاره کرد:

  • رابر بیس‌های یونیکورن
  • لاک ژل تولید یونیکورن
  • پلی ژل‌های یونیکورن

رابر بیس برند یونیکورن چیست؟

اگر تا به حال کاشت ناخن انجام داده باشید می‌دانید که رابر بیس در واقع بک لایه اولیه برای این کار به شمار می‌رود که دارای قابلیت انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای است. این قابلیت موجب می‌شود تا مانیکوری شما بر روی ناخن‌هایتان انجام داده‌اید در اثر وارد آمدن هر گونه فشار، خم نشده و از بین نرود.

یکی از ویژگی‌های جذاب رابر بیس‌ها این است که پس از چند بار استفاده، ناخن‌های شما را انعطاف‌پذیرتر می‌کند. همچنین موجب افزایش مقاومت ناخن‌های شما می‌شود و از خم‌شدگی و همچنین شکستن آن جلوگیری می‌کند. این محصول به حالت ژل می‌باشد و به راحتی به ناخن‌های شما می‌چسبد و به صورت یک لایه‌ی محافظتی عمل می‌کند. از جمله ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به قابلیت کار آن با دستگاه‌های UV و LED اشاره کرد.

برند یونیکورن
برند یونیکورن

مزایای استفاده از رابر بیس

همان‌طور که اشاره کردیم استفاده از این محصول برند یونیکورن موجب افزایش مقاومت ناخن‌های شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای رابر بیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موجب افزایش ماندگاری لاک ژل می‌شود.
  • استفاده از آن بسیار راحت است و کلیه افراد اعم از مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • این محصول به صورت گیاهی ساخته شده است و هیچ‌گونه آسیبی به ناخن‌های شما وارد نمی‌کند.
  • به افزایش ماندگاری مانیکور ناخن شما کمک زیادی می‌کند.
  • استفاده از این محصول مقاومت ناخن‌های طبیعی شما بیشتر کرده و همچنین می‌توانید از آن برای تقویت ناخن‌ها خود نیز استفاده کنید.
  • استفاده از رابر بیس‌ها می‌تواند در افزایش انعطاف‌پذیری ناخن‌های شما کمک کرده و شکستگی آن‌ها تا حد زیادی جلوگیری کند.

کاربرد رابر بیس‌های برند یونیکورن

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این محصول به صورت ژل تولید می‌شود و حالت چسبندگی دارد. استفاده از آن بر روی ناخن‌های شما نه تنها هیچ عوارضی ندارد بلکه موجب افزایش مقاومت و همچنین تقویت ناخن‌های طبیعی شما می‌شود. از جمله دیگر کاربردهای رابر فیس می‌توان به مواردی از قبیل:

  • جلوگیری از چرب شدن ناخن‌ها
  • ماندگاری بالا
  • حفظ حالت براقی‌ات آن

اشاره کرد. شما برای کاشت ناخن باید در ابتدا از این محصول به عنوان یک لایه‌ی پایه استفاده کنید. در این صورت کاشت ناخن شما از کیفیت بهتر و همچنین ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای جدا کردن این لایه از ناخن، باید نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید. برای این کار شما باید ابتدا ناخن‌های خود را با استفاده از استون در یک فویل آلومینیومی بپیچید و پس از گذشت 15 الی 20 دقیقه آن را باز کنید. رابر فیس ناخن‌های شما کاملا پاک شده است.

لاک ژل‌های یونیکورن

یکی دیگر از محصولات برند یونیکورن، لاک ژل‌های آن است. این لاک ژل‌ها در حجم‌های 10 میل تولید و عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های خاصی که این محصول دارد می‌توان به کیفیت بالا و همچنین ارزان بودن آن اشاره کرد.

همچنین این محصول دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است به طوری که بالغ بر 135 رنگ را شامل می‌شود که به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد، بسیاری از سالن‌های کاشت ناخن از این محصول برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از لاک ژل‌های یونیکورن در خانه نیز استفاده کنید زیرا نحوه کار با آن بسیار راحت و لذت‌بخش می باشد.

این محصول از برند یونیکورن را می‌توان یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار دانست. دلیل این اقبال نسبت به لاک ژل‌های یونیکورن کیفیت بسیار بالا و همچنین ماندگاری آن نسبت به سایر محصولات این حوزه است. به طوری که بسیاری از لاک‌های معمولی دیگر همانند سابق در بین خانم‌ها طرف‌دار ندارند.

یکی از دلایلی که بسیاری از سالن‌های کاشت ناخن از این محصول برای مشتریان خود استفاده می‌کنند، علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب آن است. این‌گونه علاوه بر رضایت مشتری، سودی که از قبل آن نصیب سالن می‌شود نیز راضی کننده خواهد بود.

پلی ژل برند یونیکورن چیست؟

اصولا فرایند کاشت ناخن، نیاز به استفاده از یک سری محصولات دارد. پلی ژل ناخن یکی از همین محصولات به شمار می‌رود که می‌توان آن را یکی از مواد اصلی کاشت در نظر گرفت.

استفاده از پلی ژل‌ها می‌تواند علاوه بر افزایش مقاومت ناخن، به بهبود انعطاف‌پذیری آن نیز کمک زیادی کند. این محصول به صورت ژل تهیه می‌شود و یکی از ویژگی‌های مهمی که آن را تا این حد محبوب کرده است، حالت طبیعی است که بر روی ناخن ایجاد می‌کند به طوری که ظاهر ناخن شما هیچ کونه تغییری نمی‌کند.

برترین برند کاشت ناخن
برترین برند کاشت ناخن

ویژگی‌های استفاده از پلی ژل‌های یونیکورن

این محصول همانند دیگر محصولات این برند، دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی است که استفاده از آن را برای افراد به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • قابلیت استفاده از آن به تنهایی بر روی ناخن

شما می‌توانید پلی ژل های برند یونیکورن را به تنهایی بر روی ناخن‌های خود بزنید و همچنین برای افزایش رشد آن‌ها، از قالب و یا فرمر استفاده کنید.

  • استحکام بالا

کاشت ناخن با استفاده از پلی ژل‌ها موجب افزایش استحکام در ناخن‌های شما می‌شود اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که پلی ژل‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، احتمال شکستن آن‌ها بیشتر است و نیاز به مراقب بیشتری نیاز دارند.

  • برندهای تولیدکننده پلی ژل

معمولا برندهای تولیدکننده این محصول، آن‌ها را در رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌کنند اما برند یونیکورن با تنوع رنگی بسیار وسیعی که دارد، یکی از برندهای معتبر و محبوب در این زمینه به شمار می‌رود.

چرا برند کاشت ناخن یونیکورن تا این میزان محبوب است؟

برند کاشت ناخن یونیکورن یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات آرایشی کاشت ناخن در جهان به شمار می‌رود. این برند همواره تلاش کرده است تا با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را ارائه دهد و تا امروز توانسته است بر این حرف خود استوار باقی بماند.

از جمله ویژگی‌های برند یونیکورن، کیفیت بالای محصولات، مقاومت و ماندگاری بالا و همچنین قیمت مناسب آن است. همین موضوع موجب شده تا بسیاری از سالن دارای از این محصول برای مشتریان خود استفاده کنند. این‌گونه علاوه بر جلب رضایت مشتری، سودی که سالن‌دار نیز از این فرایند به دست می‌آورد می‌تواند.حائز اهمیت باشد.

محصولات یونیکورن را می‌توانید.از سایت مستر استایل با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. از جمله دیگر ویژگی‌های محصولات یونیکورن تنوع رنگی بسیار بالای آن است.به طوری که در می‌توانید.محصولات آن را در 135 رنگ متفاوت پیدا و بر اساس نیازتان استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت محصولات کاشت ناخن برند یونیکورن در بین سالن داران و همچنین کاربران خانگی، طراحی منحصر به فرد، تنوع رنگ، مادگاری بالا و همچنین خواصی است که دارد. از جمله خواص این محصولات می توان.به افزایش انعطاف پذیری ناخن های طبیعی، افزایش مقاومت و استحکام ناخن ها و همینطور تقویت ناخن های طبیعی شما اشاره کرد. همین موضوع موجب شده است.تا این برند به یکی از برندهای معتبر در جهان که در زمینه تولید محصولات کاشت ناخن فعالیت می.کنند تبدیل شود.

چنانچه قصد خرید محصولات کاشت ناخن برند یونیکورن را دارید، می‌توانید.سری به سایت مستر استایل بزنید و ضمن اطلاع از قیمت‌های این محصولات، نسبت به خرید هر کدام از آن ها اقدام کنید. ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم در زمینه‌های مختلف کاشت ناخن به شما هستیم.

4 دیدگاه در “برند یونیکورن یکی از برترین برندهای مواد کاشت ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *